Використання атрибутів title і alt

Починаючому вебмастеру, щоб зробити якісний ресурс, який удостоїться високих позицій в пошукових системах, належить багато чому навчитися.


Необхідно серйозно підходити до кожної дрібниці, в тому числі і до заповнення тегів для зображень.

Використання атрибутів title і alt для зображень це один з SEO факторів, про які не можна забувати.

По-перше, він впливає на поведінкові фактори (незначно), по-друге, допомагає залучати більше трафіку з пошуку по картинках, по-третє, ці теги враховуються пошуковим роботом при ранжируванні сторінок.

Як користуватися title і alt?

Для початку хотілося б пояснити всім новачкам, що наявність картинок на сторінці дозволяють покращити сприйняття матеріалу. Кожен відвідувач оцінює зовнішній вигляд сайту, а від того, наскільки якісно ви оформите статті, залежить його загальна думка про ресурс.

Використовувати картинки потрібно обов’язково і на всіх сторінках, це ще й впливає на пошукову оптимізацію позитивно. Гугл і Яндекс однаково добре ставляться до контенту різного формату.

Додати теги title і alt не складно, для цього потрібно доповнити код встановленого зображення на сторінці. Прописуються атрибути однаково, потрібно написати його назву і в лапках написати текст:

title=”Заробив в інтернеті” alt=”Хороший працівник інтернету”

Незалежно від того, яким движком ви користуєтеся, ці атрибути можна буде додавати до всіх картинок. На WordPress додавання тегів до зображень давно спрощено. Після додавання будь графіки на сторінку, треба натиснути на «Редагувати», де є відповідні поля для обох атрибутів:

Вся інформація, додана в тегу alt відображається відвідувачу, якщо картинка не завантажується (наприклад, відключені медіа в браузері). Також це опис бачить пошуковий робот. Що стосується атрибута title, то він з’являється у вигляді напису при наведенні курсору миші на зображення.

Пошукові роботи не можуть визначати, що знаходиться на картинці, тому вони аналізують їх опис.

В title картинки краще не додавати багато символів, а в alt не пишіть більше 2х невеликих пропозицій. Не забувайте ще й про те, що в атрибутах можна додавати ключові слова, це теж підвищує оптимізацію сторінки.

Якщо ви раніше не використовували title і alt для зображень, то обов’язково знайдіть час на додавання цих тегів.

Всі дрібниці на сайті впливають на його позиції, адже пошукові системи враховують понад 800 критеріїв майданчика при ранжируванні. На закінчення – використовуйте різні описи і обов’язково додавайте в них ключові слова (в тому числі розмиті).

попередня статтяСекс в рекламі — тонкий інструмент маркетингу
наступна статтяЯк зробити відвідувача передплатником?