Абсолютно будь-який бізнес може бути залежним від сезонності, а зокрема від календарних свят. Ні для кого не секрет, що до 8 березня власники квіткових салонів отримують максимальний прибуток, також як і перед сезоном відпусток квитки розкуповуються в туристичних компаніях.
Якщо ви є власником електронного бізнесу чи плануєте розпочати підприємницьку діяльність в мережі, то вам теж потрібно враховувати різні свята і запускати унікальні акції. Найкращий варіант для цього – розробка окремої сторінки, на якій буде представлена докладна інформація про проведеної акції.
Збільшення доходу свята
Як ми вже сказали, для ефективного пропозиції в святкові дні, вам потрібно створити окрему сторінку.
Що обов’язково має бути присутнім на цій сторінці?
- для початку розкажіть про сам свято, щоб кожен відвідувач спостерігав причину ваших знижок і повірив у вигідну пропозицію;
- не надавайте клієнтам вибір, робіть одну пропозицію. Як показує практика, коли у покупця є вибір, він з меншою ймовірністю виконує операцію;
- надайте можливість скористатися яким-небудь безкоштовним пропозицією. Наприклад, ви можете запропонувати відправити безкоштовну листівку на будь Email;
- підвищити ефективність своєї пропозиції можна за рахунок проведення будь-якого конкурсу. Типу: скористайтесь унікальною пропозицією, і ви станете учасником безпрограшної лотереї;
- не забувайте, що вам необхідно не тільки «змусити» відвідувача зробити знижку, але і дістати цінного клієнта, тому обов’язково встановлюйте форму підписки.
У свята багато не працюють, але тільки не підприємці, так як саме в ці дні кількість продажів росте, а клієнти щедро платять за цікаві пропозиції. Високий прибуток у святкові дні спостерігається практично у всіх сферах, не варто упускати цю можливість стати трохи багатшими.
Щоб переконатися в тому, що календарні свята впливають на бізнес, оцініть зміни в статистиці ключових слів. А в святкові дні зайдіть на свою електронну пошту і подивіться, наскільки активно різні компанії роблять вам цікаві пропозиції, зокрема інтернет-магазини.