Як активізувати рефералів на Wmmail?

Зміст

  • Бонуси та конкурси для рефералів
    • Бонуси для рефералів
    • Конкурси для рефералів

Побудова реферального мережі на Wmmail багатьом користувачам здається найкращим способом для заробітку в мережі.


Так, на цьому поштовику дійсно вигідна реферальная система, з неї можна отримувати серйозні прибутки, але для цього потрібно не тільки запросити багато учасників, але і примушувати їх працювати.

Як активізувати рефералів на Wmmail? Для цього передбачено кілька корисних функцій, про одну з яких ми розповідали у статті про блок з інформацією від реферера.

Набагато ефективніше цього блоку працюють вигідні бонуси та проведення конкурсів, що обов’язково повинен займатися кожен реферер.

Бонуси та конкурси для рефералів

Чим частіше і більше будуть бонуси, а також, чим частіше проводяться конкурси з серйозними призовими винагородами, тим більше рефералів будуть прагнути для отримання різних заохочень. У цій статті ми розповімо вам, як потрібно користуватися обома цими функціями.

Бонуси для рефералів

Встановити грошові заохочення ви можете за певну кількість прочитаних листів, виконаних завдань, за реєстрацію або залучення нового реферала. Є й інші критерії видачі бонусу, про них ви дізнаєтеся у відповідному розділі.

Також у цьому розділі ви можете перевірити, які заохочення вже встановлені для залучених вами користувачів:

Як бачите, тут є і посилання, щоб додати новий бонус. Якщо натиснути на неї, ви перейдете до першого кроку створення бонус – це вибір типу заохочення:

На наступному кроці ви зможете вказати розмір бонусу, умови його отримання, а також шаблон особистого повідомлення, яке отримає реферал:

Заповнивши всі поля, створюєте бонус, і у списку з’являється новий запис. Тепер залучені користувачі будуть отримувати заохочення на повному автоматі. Чим частіше ви будете надавати їм такі винагороди, і чим більше будуть суми, тим краще.

Деякі користувачі навіть спеціально реєструються в мережі рефереров, що видають щедрі бонуси.

Конкурси для рефералів

Проведення конкурсів завжди позначається на активності притягнених рефералів. На Wmmail можна запустити всього 2 види таких «змагань»:

  • хто більше виконає завдань;
  • хто більше заробить на завданнях.

Обидва варіанти гарні, тому чергуйте їх, це ще й підвищить інтерес ваших рефералів. Щоб запустити конкурс завітайте у відповідний розділ та натисніть значок , після чого відкриється спеціальна форма:

конкурс wmmail

По часу краще проводити конкурси на 5-7 днів, щоб не сильно затягувати і не запускати занадто часто. А ось кількість призових місць безпосередньо залежить від того, наскільки розвинена мережа рефералів. Якщо у вас близько 100 активних рефералів, то 10-15 місць буде достатньо, а якщо близько 1000, доведеться встановлювати більше місць для переможців.

На другому кроці запуску конкурсу пропонується вказати розмір винагороди для кожного місця:

На завершення, ви можете скласти текст конкурсу, де представити особисті побажання і настрій для рефералів. Все, залишиться поповнити баланс конкурсу та зазначити дату його запуску:

Зробити це можна в будь-який момент, не обов’язково запускати захід відразу після його створення.

Використовуючи обидва описаних інструменту по підвищенню активності рефералів, ви зможете не просто змусити залучених учасників наполегливо працювати, але і підніміть власні доходи.

Пам’ятайте, що неважливо, скільки у вас рефералів на Wmmail, головне, наскільки активно вони користуються почтовиком.

попередня статтяЧитання листів на Seosprint
наступна статтяЯк впливає колір на людей?