Як дізнатися кількість лайків і репостов сторінки?

Зміст

  • Скільки лайків або репостов отримують сайти?
    • Інші сервіси перевірки соціальних сигналів

Досвідчених вебмайстрів від новачків відрізняє те, що вони постійно роблять якісь дії, перевіряють статистику і стежать за своїми конкурентами.


Зараз з’явилося багато різних інструментів, щоб було зручно стежити за статистичними даними, деякі з них допомагають вловлювати сигнали з соціальних мереж.

Як дізнатися кількість лайків і репостов сторінки? На це питання відповідь в даній статті.

Навіщо перевіряти такі дані? Хтось дивиться соціальні сигнали просто з цікавості, але перевіряти їх потрібно і у конкурентів, щоб розібратися, які матеріали краще расшарівать відвідувачі.

Скільки лайків або репостов отримують сайти?

На жаль, інформація не завжди вірна, адже є біржа обміну лайками Turboliker і безліч інших схожих систем для накрутки. Ними часто користуються вебмастера, хоча представники пошукових систем стверджують, що сигнали з соціальних мереж ними не враховуються.

Точно сказати, впливають лайки і репости на ранжування неможливо, але можна з упевненістю сказати, що це підвищує впізнаваність бренду. Якщо вам потрібно перевірити, скільки лайків отримала якась сторінка, просто забийте її адресу на сайті Buzzsumo:

Результати відображаються тільки в тому випадку, якщо хто-то взагалі расшаривал матеріал. На відміну від багатьох інших систем, тут можна подивитись, хто саме зробив ретвіти.

Також у цієї системи є своє розширення для Google Chrome, який теж відмінно справляється з перевіркою лайків і репостов:

Перебуваючи на будь-якій сторінці, ви можете відкрити розширення і подивитися показники. Аналогічний плагін ShareMetric показує сигнали соціальних мереж, а що тут зручно, так це виведення загального показника прямо на іконці:

При бажанні, цю функцію можна відключити, але вона реально зручна. Заходиш на будь-який сайт і тільки за загальним показником робиш висновки, наскільки ця сторінка сподобалася відвідувачам і наскільки активно її расшаривали в соціальних мережах.

Інші сервіси перевірки соціальних сигналів

Розробники постійно створюють щось цікаве, а для збору статистики придумано чимало різних проектів. Якщо у вас не вийшло скористатися першими двома системами, можете спробувати їх аналоги:

  • Getsocialanalytics – звичайний плагін, підходящий для Google Chrome і Mozilla Firefox.
  • Soc.c3h.ru – головна перевага цього проекту полягає в тому, що можна додати список адрес сторінок і отримати інформацію по ним.
  • Socio.seo-zona.ru – в основному, сервіси перевірки соціальних сигналів адаптовані під зарубіжні соціальні мережі, але це виняток. Один з небагатьох проектів зі статистикою, куди досить ввести адресу сторінки.
  • Sharetally – виділяється самим красивим оформленням. Вконтакте тут теж аналізується і зручно, видається не тільки кількість лайків, є дані по репостам і коментарям.
  • Sharedcount – найпростіший сервіс, видає інформацію з Facebook, Google +1, Pinterest, Twitter і Bebo.
  • Seoquake – трохи інформації з соціальних мереж видає і це популярне розширення (підходить для всіх популярних браузерів).
  • Howmanyshares – перевіряються тільки зарубіжні соціальні мережі, інтерфейс сервісу простий, працює він за секунди.
  • У список не потрапив один популярний сервіс під назвою Ahrefs. Він платний і, незважаючи на те, що російськомовні соціальні мережі там не перевіряються, він корисний. Після введення адреси сторінки, видається ось така статистика:

    Тут можна вказувати список сторінок і відразу по всьому зібрати сигнали з соціальних мереж. Що ще є в цьому сервісі, так це корисний розділ Content Explorer. Там можна вказати ключове слово і після цього з’явиться список найпопулярніших постів за нього:

    Не скажу, що ця система незамінна, але тут все зібрано в один багатофункціональний інтерфейс. Платити за це чи ні, вирішуйте самі, скоріше це краще робити закордонним вебмайстрам.

    На допомогу власникам сайтів створено чимало різного софту. Подивіться, які корисні програми для вебмайстрів можуть заощадити купу часу при супроводженні сайту.

    Дізнатися, скільки лайків і репостов поставили люди на сторінці сайту, не становить праці. Цим точно повинен користуватися кожен вебмайстер, як мінімум для того, щоб з’ясувати, що більше подобається відвідувачам.