Як допомагає статистика партнерських програм?

Зміст

  • Експерименти і статистика – шлях до успіху
    • Загальна статистика партнерських програм

Заробляти через партнерські програми реально вигідно, але багато ще не користуються цим методом.


Щоб прибутки були значними, потрібно створювати і розкручувати різні майданчики. Можна піти й іншим шляхом, використовуючи рекламні мережі і через чужі сайти залучаючи користувачів.

Як допомагає статистика партнерських програм? Не важливо, як саме ви працюєте з партнерськими програмами, які види використовуєте і чи є у вас свої майданчики.

Завжди потрібно стежити за тим, як змінюються показники. Це допомагає визначити, що працює краще, створюючи власну стратегію.

Експерименти і статистика – шлях до успіху

Щоб пояснити, наскільки важлива статистика при роботі з партнерськими програмами, був проведений цікавий експеримент.

Через кілька сайтів були розміщені банери з оплатою за місяць (через RotaBan). Вибиралися високо відвідувані ресурси з цільовою аудиторією під автомобільні товари.

Проводився експеримент через партнерську програму Aliexpress. В рекламу було вкладено багато грошей і для початку було вирішено скористатися унікальними промо-матеріалами.

Вони створювалися під конкретні товари (вибиралися найбільш популярні) і майже через тиждень можна було оцінити результати:

За статистикою виходить близько 1500$, непогані гроші. Велика частина цієї суми пішла на рекламу, без неї не вдалося залучити таку велику аудиторію. У статистиці видно, що кожен день виходило від 2500 до 3000 кліків.

Щоб експеримент вдався, довелося почекати, поки ці клієнти не закінчать активно робити замовлення.

В кінці місяця замовлення були на нулях, тому почався другий етап. На цей раз використовувалися шаблонні промо та користувачів направляли не до конкретного товару, а просто в розділ з автомобільними товарами:

Цього разу прибуток була трохи більше 900$, так і переходів набагато менше. У будь-якому випадку гроші окупилися, хоч і не з величезним наваром.

Статистика партнерських програм допомагає розібратися, які методи і підходи дозволяють заробляти по максимуму. Різниця між цими двома експериментами очевидна. Майже 600$ склала різниця, це вагома сума.

Загальна статистика партнерських програм

У обраної теми для сьогоднішнього посту є і інший сенс. Деяких цікавить статистика самих партнерських програм. Це важливий показник при виборі сервісу. Чим довше вона існує, чим більше партнерів підключено і чим більше проведено виплат, тим краще.

Як правило, такі дані публікуються на головній сторінці:

Значні статистичні дані агрегатора Admitad показують солідність цієї мережі партнерських програм. Аналогічну інформацію необхідно шукати й на інших сайтах для заробітку грошей.

Для наших постійних читачів було зібрана певна статистика по найпопулярнішим партнерськими програмами:

  • Партнерська програма Uanic.name – працює з 2007 року, зареєстровано 152 партнера.
  • Партнерська мережа ActionPay – 1088 офферов, 133 544 джерела трафіку, 30 млн. відвідувачів щодня.
  • Мережу партнерських програм Mixmarket – 246 офферов, понад 20 000 вебмайстрів, майже 18 млн. товарів у базі.
  • Партенрка для відеоблогеров Quizgroup – 15 000 каналів, 2 млрд. переглядів кожен місяць і 160 млн. унікальних глядачів.
  • В залежності від умов роботи в партнерській програмі, показники можуть відрізнятися. Порівнюючи дані, простіше зробити вибір на користь кращої партнерки і отримувати максимум прибутку.

    Користуйтеся вигідними умовами партнерки Lucky Partners до 150$ за гравця і 10$ бонус.

    По прибутковості, конверсії трафіку і іншим показникам, партнерські програми сильно відрізняються.

    Що стосується статистики, то вона відіграє важливу роль, як при виборі, так і при використанні системи. Найкраще віддавати перевагу партнеркам з серйозними показниками і докладними звітами.

    попередня статтяЯк потрібно хвалити своїх працівників?
    наступна статтяБізнес в інтернеті і стрес