Як написати в Яндекс підтримку?

Зміст

  • Платон Щукін – служба підтримки Яндекс
    • Як написати лист Яндексу?

Розвиток сайтів залежить від багатьох факторів, в тому числі і від того, як до ресурсу відносяться пошукові системи.


Нерідко доводиться спостерігати в статистиці, як падають позиції майданчики, вилітають деякі сторінки з видачі і проявляються інші негативні моменти. Що робити в цьому випадку? Звернутися в підтримку пошукової системи.

Як написати в Яндекс підтримку? У цій статті ми покажемо і розповімо, як написати Яндексу, але перед цим хотіли б попередити всіх тих, хто по кожній дрібниці буде відправляти туди листи.

У цьому немає ніякого сенсу, більшість із звернень обробляється роботом і, ви отримаєте шаблонні відповіді.

Платон Щукін – служба підтримки Яндекс

Можливо, ви вже чули про Платоні. Це вигаданий персонаж, за яким ховається вся технічна підтримка Яндекса. Для всіх користувачів пошукової системи розроблено сторінка допомоги, яка знаходиться за адресою feedback2.yandex.ru/search/.

На ній є кілька розділів з інформацією:

Звідси можна отримати корисні рекомендації, не звертаючись в підтримку Яндекса. Якщо ви хочете написати лист з питаннями щодо свого сайту, вибирайте перший пункт. На наступній сторінці ви побачите інше меню:

У деяких розділах даються поради та інструкції, а в деяких можна перейти до надсилання повідомлення. Наприклад, така функція є в розділі визначення дзеркала сайту:

Кожен бажаючий може звернутися в технічну підтримку. Зайдіть на будь-яку сторінку Яндекса, прокрутіть її в самий низ і там побачите посилання «Зворотній зв’язок». Перейшовши по ній, ви потрапите на сторінку допомоги.

Як написати лист Яндексу?

Крім форм звернення в розділах допомоги, є і загальна технічна підтримка. Якщо перейти по ссылке feedback2.yandex.by/default/, то ви побачите звичайну форму зв’язку:

Відправляючи різні листи з питаннями про своїх сайтах, будьте гранично обережні з виразами і детально описати найважливіші моменти.

Якщо хочете отримати гідну відповідь на своє звернення, починайте лист з привітання і короткого опису свого сайту. Напишіть адресу сайту, вкажіть його тематику і головну мету.

Після цього, детально описуйте проблему, а також приводьте конкретні приклади. Наприклад, якщо кілька сторінок сайту втратили свої позиції, то вкажіть на них посилання і дату змін. Чим більше інформації отримає працівник підтримки, тим простіше йому буде допомогти вам.

Майже завжди на стандартні листи користувачів, відправляються шаблонні відповіді типу «Розвивайте свій сайт і ніякої конкретики в них немає. Ви отримаєте повноцінні відповіді тільки тоді, коли грамотно складете звернення.

Погрози, звинувачення і об’ємний текст з виразом ваших емоцій не приведуть ні до чого хорошого. Будьте Зміст овні і тримайте емоції при собі.

Якщо технічна підтримка вирішить вам допомогти, вважайте, що вам пощастило. А взагалі, вивчайте SEO і не застосовуйте чорних методів просування, тоді з вашими сайтами буде все в порядку.