Як навчитися продавати?

Торгівля була і залишається важливим фактором у розвитку суспільства. Чим краще налагоджений товарообіг, тим позитивніше це позначається на загальній економіці.


Про це замислюються не багато, більшість починає займатися торгівлею лише для того, щоб збагатитися, але зробити це не так вже просто.

Як навчитися продавати? Не сподівайтеся, що ви станете успішним продавцем, прочитавши пару-трійку статей.

Для цього доведеться вивчити багато різної інформації, розібратися в маркетингу, засвоїти різні хитрощі, подивитися, як діють професіонали і так далі. Конкуренція в інтернеті серйозна, тому для залучення клієнтів потрібен серйозний запас знань.

Вчися продавати в інтернеті

У цій статті ми представимо вам кілька цікавих хитрощів, що допомагають випливати серед конкурентів.

Нехай ця інформація і не зробить з вас професіонала, в будь-якому випадку, вона вам знадобиться:

  • Виділяйся з сірої маси. Не використовуй одноманітних способів і не повторюй все, що роблять інші продавці. Вигадай щось нове і голосно заявляй про себе. Якщо товар не унікальний, то придумай фішку, яка буде відрізняти його від аналогів. Почитайте зарубіжні статті цієї тематики, там часто представляються цікаві способи, які не використовуються в Рунеті.
  • Використовуй недоліки. В будь-якому вигляді товарів є недоліки, потрібно придумувати способи перетворення їх на переваги. Реальний приклад продемонстрував англієць, який отримав партію яблук з чорними крапками, але заявив, що це знак якості, нібито фрукти вирощені в незвичному кліматі, відрізняються високими смаковими якостями.
  • Не бійся робити помилки. Страх, що щось не вийде, постійно нас обмежує від дій. Досить боятися, дій, і навіть якщо буде допущена помилка, вона стане кращим досвідом. Також розбирайте помилки, які допускають конкуренти. Також, помилки можуть стати джерелом нових ідей, тому експериментуйте частіше.
  • Користуйся трендами. Коли-то фірма, що випускає банки шпинату заплатила художнику Папайя (моряк, який їв шпинат і ставав сильнішим), щоб їх продукція виявилася в руках всім відомого персонажа. Це був справжній прорив у бізнесі, продажі велися величезними партіями. Ви теж можете знайти відомих людей в інтернеті, щоб прорекламувати продукцію.
  • Зроби так, щоб про тебе говорили. Звичайний піар допомагає розкрутитися, але для ефективного підвищення популярності, необхідно добре попрацювати. Якісна реклама в соц. мережах здатна підвищити впізнаваність бренду або особистості. Спробуйте пропіаритися на улюблених сайтах, коли про вас почнуть говорити, інтерес до товару підніметься.
  • Преподноси товар грамотно. Досвідчені маркетологи впевнені, що кожен товар можна продати, якщо правильно його подати. Подумайте, чому клієнти повинні купувати саме у вас. Є приклади, коли люди продавали пакети з повітрям, пояснюючи це тим, що він був набраний на концертах найпопулярніших зірок.
  • Просувай товар. Про вашої продукції має дізнатися якомога більше людей. Кращий спосіб зробити це – використовувати рекламу в інтернеті. Контекстна реклама для бізнесу активно використовується навіть тими брендами, які вже популярні в усьому світі. Чому? Вони намагаються зробити свої товари трендовими і вкладають в це великі гроші.
  • Стеж за конкурентами. Ваші конкуренти, це такі ж підприємці, охочі зайняти перші місця у ніші. Що вони для цього роблять, якого рівня продажів вони домоглися, хто їх цільова аудиторія, якими хитрощами вони користуються? Якщо зможете відповісти на всі ці питання, у вас з’явиться корисна інформація для роздумів.
  • Будь агресивним. Простіше кажучи, налаштовані серйозно і рішуче. Не бійтеся висміювати конкурентів, адже коли у них спостерігається спад продажів, підвищення їх можете відчути саме ви. Так, коли почалися продажі білого лосося, хоча людям більше подобалися рожеві тушки. Постачальник лише вказав на упаковці, що його риба не рожевіє від упаковки, за рахунок чого підняв продажу.
  • Будь хитрим. Можливо, ваш товар набагато гірше, ніж у конкурентів, але це не означає, що продаж буде менше. Підійдуть навіть не чесні способи, головне привернути увагу. Так виробники нейлонових панчіх на 1 квітня запустили рекламу по ТБ, нібито, якщо натягнути панчохи на чорно-білий телевізор, зображення стає кольоровим. Люди повірили, а потім їм пояснили, що це був першоквітневий жарт, хоча саме з цього моменту всі почали користуватися нейлоном.
  • Без реклами просувати свій бізнес нікому не вдається. Офіційна реклама Вконтакте хоч і коштує не дешево, зате вона показує непогані результати.

    Навчитися продавати товар або продавати послуги не так просто. Якщо ви хочете побудувати успішний бізнес, доведеться ворушити мізками, вчитися і застосовувати різні хитрощі. Спробуйте застосувати на практиці один із цих способів, позитивний результат гарантований.

    попередня статтяЩоденний бонус у Taxi Money
    наступна статтяБінарні опціони з депозитом в рублях на OlympTrade