Як не потрібно продавати рекламу?

Один з найкращих варіантів монетизації будь майданчика – це прямі рекламодавці.

Є ви власником блогу, форуму, хоч групи в соціальних мережах, в будь-якому випадку потрібно залучати рекламодавців і продавати їм свої послуги, так як це вигідно. Знайти їх не просто, але крім цього, потрібно з ними ще й правильно спілкуватися.

У цій статті ми хотіли б пояснити, як не потрібно продавати рекламу. Зовсім недавно я вирішив прорекламувати товар (використовував партнерську програму), але зіткнувся з проблемою.

Далеко не всі власники різних ресурсів йшли на прямий діалог, а деякі взагалі відповідали так, що хотілося відразу закрити діалог.

А як ти продаєш рекламу?

Першим ділом я виділив тематичні блоги і почав зв’язуватися з їх власниками. Ви не уявляєте, яке було моє здивування, коли при спілкуванні з одним з блогерів, він вів діалог так, ніби у нього тисячі прямих рекламодавців і моя пропозиція йому абсолютно не цікаво:

Я був готовий викласти пару тисяч рублів за розміщення звичайної реклами, причому власник сайту сам виклав на форумах оголошення, що готовий монетизувати майданчик прямою рекламою.

Ми не обговорили замовлення, не обговорили ціну, я навіть не дізнався, яку саме рекламу можна роЗміст ити. Природно, подальшого листування не було. Я не засмутився, так як зараз знайти людей, згодних роЗміст ити рекламу досить багато.

Якщо у тебе є власний сайт, шукай прямих рекламодавців з БаннерБро.

Якщо ви є власником якої-небудь майданчики, ніколи не відмовляйтеся від пропозицій прямих рекламодавців. Справа в тому, що після успішного співробітництва, ця людина може повернутися до вас повторно або порадити іншим рекламодавцям.

Плюси такого способу монетизації очевидні, немає жодних комісій і можна у вільній формі обговорити всі деталі. Крім цього, можна пропонувати додаткові послуги, отримуючи за це ще більше грошей.

Прямі рекламодавці звертаються до вас вкрай рідко? А що ви робите для їх залучення? Можливо, прямо зараз хто-небудь шукає групи в соціальних мережах, щоб роЗміст ити рекламу, але просто не знає, що ви згодні зробити це.

Щоб подібні пропозиції вам приходили, в першу чергу використовуйте кращі SEO форуми. Майже на кожному з них є розділи типу курилки або спеціальні про рекламу, де можна знайти власників цілих мереж сайтів.

Також ви можете подивитися, хто замовляє рекламу у інших відеоблогеров, вебмайстрів і звернутися до них з прямим пропозицією.

На залучення прямих рекламодавців йде багато часу, а щоб роботи не були витрачені даремно, потрібно відразу розвивати розмову, пояснюючи всі правила, можливості, представляючи різну статистику і так далі.

Зацікавте рекламодавця будь-якими словами, адже в будь-який момент він може передумати, а враховуючи користь таких зв’язків, це серйозна втрата.

попередня статтяПередплати та інвестування на Wmmail
наступна статтяВідеореклама в інтернеті