Як обійти конкурентів?

Зниження цін – це примітивний спосіб залучення уваги клієнтів, який хоч і допомагає розвиватися, але змушує відмовлятися від частини прибутку. Занижена вартість є не єдиним засобом залучення уваги клієнтів, адже є безліч інших варіантів.

Як не знижуючи ціни, обійти конкурентів? Проявити себе як фахівця і переконати клієнтів у своєму професіоналізмі. У фахівців вузького профілю купують набагато частіше, це відомо всім, але от домогтися популярності і зарекомендувати себе з позитивного боку не так просто.

Я фахівець, купуйте в мене

Звичайно, кричати, що ви професіонал не потрібно, це може лише відлякати людей. Дуже важливо домогтися певної популярності і тільки після цього запускати бізнес, використовуючи свою популярність у певних колах. Відразу хотілося б сказати, що надалі краще діяти саме в тих сферах і з тими аудиторіями, які вже про вас чули.

Відмінний приклад використання популярності представив один із зарубіжних фрілансерів, який довгий час займався розробкою дизайнів для сайтів. Основний акцент він робив саме на роботу з графікою, але паралельно з цим створював сайти.

За рахунок популярності на кількох біржах фріланса, а також постійного відвідування форумів про фрілансі, його почали впізнавати. Не втрачаючи цього моменту, він почав випускати курси навчання по дизайну і створення сайтів. Незважаючи на те, що ціна була завищена, приблизно на 15%, в порівнянні з аналогічними курсами, його товари буквально «розліталися».

Невідомо скільки він заробив, але суть не в цьому, суть у застосуванні одного з маркетингових прийомів, який вдало спрацював для нього.

Досягти серйозної популярності здається вам недосяжною метою? Недооцінюйте свої сили, почніть прямо зараз шукати нішу, в якій ви зможете зарекомендувати себе як фахівець. Що це буде неважливо, чи станете ви популярним блогером, юристом або навіть будівельником в певних колах – це вам і потрібно.

Найголовніше не «гнатися» за великою кількістю клієнтів, а акцентувати увагу саме на тій аудиторії, яка буде вважати вас справжнім професіоналом.

Ще один дуже важливий момент – навіть якщо ті люди, які про вас чули, не стануть вашими клієнтами, вони обов’язково розкажуть про вас в зручній ситуації своїм знайомим. В процесі звичайної бесіди у них можуть поцікавитися, чи не знають вони хорошого дизайнера або оптимізатора, після чого він відразу ж назве ваше ім’я.

Такий спосіб нарощування популярності, є найефективнішим, адже для цього ви не витратите ні копійки і робити що-то не потрібно, достатньо якісно виконувати свою роботу і спілкуватися в певних колах.