Як обєднати файли Word?

Текстовий редактор Word найчастіше використовується для розробки різноманітних документів. Ним користуються на виробництвах для складання звітів, студенти друкують курсові, а вчені навіть пишуть дисертації.


Іноді, документи виходять надто об’ємними, і їх доводиться поділяти на кілька етапів, після чого потрібне об’єднання інформації.

Як об’єднати файли Word? Найпростіше рішення цієї проблеми – звичайне копіювання і вставка даних.

На це може знадобитися купа часу, особливо при величезних обсягах документів та інформації. Тому, краще створити меню для переходу до окремих документів або скористатися спеціальною функцією.

Об’єднання документів Word

На початку текстового файлу можна зробити зручне меню для швидкого переходу до іншого документа.

Для цього потрібно створити гіперпосилання, вказуючи замість посилання на сайт, розташування файлу. Такий підхід не завжди зручний, так як документи будуть відкриватися в окремих вікнах, доведеться переходити по ним і виходить плутанина.

Щоб додати декілька файлів в один документ, найкраще скористатися спеціальною функцією.

Відкриваєте документ Word, відправляєтеся на вкладку «Вставка» і спочатку тиснете «Розрив сторінки». Це необхідно зробити, щоб цей документ з’явився на наступній сторінці, а не влився в «купу»:

На цій вкладці (Вставка), є інструмент «Об’єкт», через який можна завантажити документ який-небудь об’єкт або текст із файлу:

Вибираєте другий варіант, після цього відкривається теки, де ви можете вибрати будь-який документ:

Текст автоматично вставится на нову сторінку, а вам потрібно зробити це і з усіма іншими файлами. Повірте, це набагато зручніше, ніж просто копіювати інформацію.

А щоб результат вийшов нормальним, використовуйте однаковий стиль оформлення текстів. Якщо стиль був різний, користуйтеся функцією «Форматувати по абзацу».

Дізнайтеся зараз, як відновити файл microsoft Word, щоб в майбутньому у вас не було подібних проблем.

Процес об’єднання файлів Word займає не так багато часу, тому при виконанні серйозної роботи, краще відразу розділити її на кілька етапів і працювати над ними окремо.

попередня статтяЯк зявився Wmmail?
наступна статтяЯк фрілансеру зацікавити клієнта?