Як оформляти листи для розсилання?

Бізнес в інтернеті дуже часто супроводжується веденням Email розсилки.

Для деяких підприємців, цей інструмент є одним з найкращих варіантів залучення трафіку, у той час як інші не отримують належного результату. Що може бути причиною? Як варіант – це може бути не правильне оформлення листів.

Як оформляти листи для розсилання? Звичайно, для внесення оригінальності ви можете складати листа у власному стилі, але є загальноприйняті норми, слідуючи яким, ви розробите найкращий вид листів. У цій статті ми розповімо про складові частини листів і пояснимо, що в них повинно міститися.

Ідеальне лист в розсилці

  • Верхня частина листа (шапка). Починатися кожен лист має з шапки. Найважливіше – додати невелику анотацію листа, яка може відображатися в поштових клієнтах одержувачів. За рахунок цього, ви зможете підвищити открываемость листів.

    Відразу після анотації можна додати посилання на перегляд листа в окремому вікні браузера, так як контент може відображатися некоректно з різних причин. Також в шапці розсилки обов’язково повинні знаходитися графічні елементи, які додадуть вашому листа оригінальність і привернуть увагу читачів. Крім логотипів і назви вашої компанії (сайту), сюди можна додати різноманітні картинки, фотографії, інфографіку і т. д.

  • Основна частина. В основне тіло листа додається текст. Дуже важливо, щоб текстовий контент був грамотно оформлений і легко читаємо. Тут вам знадобляться навички копірайтерів, так як текст потрібно буде правильно відформатувати, розбити на абзаци, придумати підзаголовки, виділити потрібні частини тексту, додати різні елементи і багато іншого.

    Візьміть за правило в’язку зображення і заголовка для кожного абзацу, це допоможе вам красиво оформити основну частину листа.

  • Нижня частина листа (футер). Почніть заключну частину листа з інформацією про те, чому користувачеві було спрямовано даний лист. Обов’язково включайте сюди посилання, по якому можна відписатися від розсилки. Розбавити інформацію можна додатковими посиланнями на кращі товари, акції, конкурси і т. д.
  • У самому низу футера, розміщуйте кнопки соціальних мереж, а також вказуйте повні контактні дані. Цілком можливо, що після прочитання листа, хтось захоче з вами зв’язатися.

    Використовуючи інформацію з цієї статті, ви зможете скласти шаблон розсилки і завжди відправляти грамотно оформлені листи одержувачам. Не забувайте також про фон вашого листа, бліді відтінки в даному випадку переважніше.

    попередня статтяЗаробіток на створенні та продаж сайтів
    наступна статтяЗарубіжний агрегатор партнерок Bizprofits