Бізнес в інтернеті дуже часто супроводжується веденням Email розсилки.
Для деяких підприємців, цей інструмент є одним з найкращих варіантів залучення трафіку, у той час як інші не отримують належного результату. Що може бути причиною? Як варіант – це може бути не правильне оформлення листів.
Як оформляти листи для розсилання? Звичайно, для внесення оригінальності ви можете складати листа у власному стилі, але є загальноприйняті норми, слідуючи яким, ви розробите найкращий вид листів. У цій статті ми розповімо про складові частини листів і пояснимо, що в них повинно міститися.
Ідеальне лист в розсилці
Відразу після анотації можна додати посилання на перегляд листа в окремому вікні браузера, так як контент може відображатися некоректно з різних причин. Також в шапці розсилки обов’язково повинні знаходитися графічні елементи, які додадуть вашому листа оригінальність і привернуть увагу читачів. Крім логотипів і назви вашої компанії (сайту), сюди можна додати різноманітні картинки, фотографії, інфографіку і т. д.
Візьміть за правило в’язку зображення і заголовка для кожного абзацу, це допоможе вам красиво оформити основну частину листа.
У самому низу футера, розміщуйте кнопки соціальних мереж, а також вказуйте повні контактні дані. Цілком можливо, що після прочитання листа, хтось захоче з вами зв’язатися.
Використовуючи інформацію з цієї статті, ви зможете скласти шаблон розсилки і завжди відправляти грамотно оформлені листи одержувачам. Не забувайте також про фон вашого листа, бліді відтінки в даному випадку переважніше.