Як оптимізувати пост для блогу?

Стати успішним блогером, на перший погляд здається не так складно – наповнюй свій сайт цікавими матеріалами і роби це якомога частіше.


Насправді ж, успішність кожного блогера залежить не тільки від того, наскільки цікавою інформацією він ділиться і як часто її публікує.

Серед важливих факторів можна виділити зовнішнє оформлення проекту, його функціональність, а також оптимізацію.

Грамотного підходу потребує кожна публікація, а якщо заздалегідь не вивчити SEO, потім доведеться переробляти всі свої статті.

Як оптимізувати пост для блогу? У цій статті ми розглянемо важливі правила щодо оптимізації публікацій.

Оптимізуй статті і стань лідером в пошуку

Якісно оптимізований контент отримує набагато більше шансів вийти на високі позиції, тому ваші старання не будуть марними. Правила щодо оптимізації постів у блозі:

1. Ключові слова.
Перед написанням статті, потрібно виділити пару-трійку найпопулярніших запитів, за якими ваш матеріал буде виводитися в пошуковій видачі. Для цього вирушаємо в WordStat і вводимо запит по обраній темі:

Сервіс статистики показує, що саме шукають користувачі Яндекса за останній місяць, а ви вибирайте з списку відповідні слова і словосполучення. Чим більше запитів, тим краще, але і конкуренція за такими запитами серйозніше. Для молодих сайтів краще вибирати не високочастотні запити.

2. Аналіз конкурентів.
Оптимізуючи матеріал не потрібно придумувати щось нове і вносити креатив, набагато простіше скласти пост, який буде краще, ніж у головних конкурентів. Ваше завдання зробити не просто якісний матеріал, а статтю, яка буде виглядати краще, ніж у лідерів.

Тут все просто, заходимо в пошук і вводимо ключові слова, а потім переходимо на 5-10 перших сайтів:

Досить часто в лідерах знаходяться різні сервіси, обійти їх практично неможливо із-за високого трасту. Тому аналізуйте тільки статті конкурентів. Перевіряйте всі, які ключові слова вони використовували, як їх встановлювали, з якою частотою, яка структура матеріалу і так далі.

3. Розташування ключових слів.
Кожен виділений вами запит повинен повторюватися в статті кілька разів. У заголовку, краще всього використовувати пряме входження ключа. За текстом теж потрібно додавати основний вид ключових слів, але і використовувати розмиті ключевики:

Перший абзац обов’язково повинен містити пряме входження, потім можна використовувати і розмиті варіанти. Добре при ранжируванні впливають і підзаголовки, якщо в них ви вкажете всі запити.

4. Сніппет.
Після введення запиту в пошукових системах, користувач спостерігає сторінку з результатами, де представлено назва сторінки, адресу, і невеликий опис – це сніпет. Його необхідно складати для кожного матеріалу окремо:

Намагайтеся в максимально стислій формі описувати інформацію з вашого матеріалу. Крім того, що це враховується пошуковими, користувачам простіше знаходити саме те, що їм потрібно. Сниппет повинен бути унікальним, написати пару речень за темою матеріалу не складно.

5. Теги.
Пошукова оптимізація має безліч тонкощів, а на думку пошукових систем – ідеальна сторінка і сторінка з прописаними тегами. Цей фактор враховується при ранжируванні. Якщо у вас сайт на WordPress, то з допомогою плагін All in One Seo Pack ви можете вирішити всі проблеми:

Для заповнення всіх необхідних тегів, всередині панелі адміністратора ви зможете скористатися спеціальним функціоналом, і вам не доведеться лізти в код. Зверніть увагу – опис запису, це і є фрагментом.

Сюди ж варто додати, що теги h1, h2, h3 …, потрібно додавати до кожного подзаголовку і правильно робити їх структуру.

6. Обсяг тексту.
Точний обсяг символів, для грамотної оптимізації назвати неможливо, так як в результатах можна зустріти різні матеріали. Але одне можна сказати напевно, пошукові системи віддають перевагу Зміст овним і об’ємним текстів.

Якщо ви хочете, щоб ваш матеріал вийшов на лідируючі позиції, постарайтеся повністю розкрити обрану тему, з усіма доповненнями, інструкціями та іншими даними. Обсягу в 3-5 тисяч цілком достатньо, але все залежить від обраної теми, наскільки вона широка.

7. Форматування.
Чим якісніше оформлена стаття, тим краще вона оптимізована. Пошукові системи аналізують текст на наявність виносок, маркованих і нумерованих списків, виділених слів, підзаголовків і так далі. Як показує практика, поділ тексту на абзаци не враховується, так як в результатах пошуку, у лідерів часто бувають суцільні тексти.

Тим не менш, ви повинні прагнути до того, щоб сторінка сподобалася відвідувачам. Пошукові системи вже давно заявляють, що якщо сайт буде подобатися людям, то й позиції у нього будуть високі. До того ж, при ранжируванні сторінок враховуються поведінкові фактори, а чим краще оформлений матеріал, тим краще ПФ.

8. Медіаконтент.
Наявність медіа контенту теж позначається на просуванні. Багато тексту на сторінці – це добре, але відвідувачам потрібно представляти і інші формати інформації. Буде просто чудово, якщо до свого грамотному текстового матеріалу ви додасте унікальні картинки або відео.

9. Закриті зовнішні посилання.
Боротьба з посиланнями спамом вже викликала багато різних суперечок і деякі вебмастера, як параноїки закривають абсолютно всі зовнішні посилання. Якщо ви посилаєтеся на Яндекс, Google, YouTube та інші популярні проекти, то посилання можна не закривати, у всіх інших випадках, тег Nofollow краще прописати.

Закрити посилання від пошукових систем легко, можна укласти її в теги або використовувати форму анкор. Щоб закривати посилання від Яндекса, використовуйте теги .

10. Внутрішня перелінковка.
Не зайвим буде у висновку розставити внутрішні посилання. Напевно на вашому сайті є кілька матеріалів, схожих за тематикою, просто встановіть на них посилання, це теж добре позначиться на оптимізації сторінки. Чим частіше ви будете посилатися на інші матеріали вашого блогу, тим краще. Закривати такі посилання не потрібно.

Тепер ви знаєте, як оптимізувати пост блогу і можете застосовувати ці знання на практиці. Дотримуйтесь усіх правил, а також обов’язково перевіряйте, щоб ваші статті були унікальними і не містили помилок.

Ну а після їх публікації, використовуйте Megaindex, щоб визначити, наскільки релевантний матеріал ви склали під ключові запити.

попередня статтяІнструкція як створити магазин на Etsy
наступна статтяЗаробіток на завданнях з Socpublic