Як оцінити перспективи блогу?

Починати проекти в інтернеті з нуля досить складно і багато не готові довго працювати, точно не знаючи, призведе все це хоч до якихось результатів.


Альтернативні варіанти є – це інвестиції в купівлю сайтів. Часто продаються непогані сайти з-за браку часу, термінової потреби в грошах або просто з-за зміни інтересу.

Як оцінити перспективи блогу? На це питання потрібно знати відповідь до того, як ви зважитеся зробити покупку.

Деякі продавці сайтів навмисно завищують ціну, а іноді продаються безперспективні проекти, від яких краще відразу відмовитися. Оцінивши кілька важливих факторів, ви зможете вибрати кращий блог для покупки.

Оцініть блог правильно перед покупкою

Купувати готові сайти потрібно на біржі Telderi. Там адміністрація стежить за чесністю користувачів і надає повну статистику по сайтам.

Зараз ми представимо вам основні фактори для оцінки блогу:

  • Вік сайту – найважливіший показник, так як деякі молоді сайти просто не заслуговують, щоб за них платили гроші. Вебмастера штампують їх за допомогою движків і наповнюють недорогим контентом, виставляючи за якісний сайт, але краще вибирати старі і трастові ресурси.
  • Частота наповнення – повинна бути стабільною і проводитися хоча б раз на тиждень. Якщо блогер постійно додає нові публікації, значить він піклується про репутацію сайту і підтримує його в «живому» стані.
  • Важливі показники – до них відносяться ТІЦ, PR, відвідуваність, наявність сайту в каталогах і багато іншого. Тут правила прості, чим вище показники, тим краще. Щоб вас не обдурили, вимагайте доступ до статистики Liveinternet і користуйтеся іншими аналогами.
  • Якість контенту – основа кожного блогу, це його статті. Якщо вони не якісні, не цікаві і їх автор взагалі не дбає про оформлення, тексти нікому не будуть цікаві. Потрібно вибирати блоги, де найкращі пости.
  • Посилальна маса – її необхідно оцінити відразу в двох напрямках, це зовнішні посилання і беклінків. Чим менше відкритих вихідних посилань, тим краще. З беклинками все навпаки, чим їх більше, тим краще. Але велика кількість ще і повинно супроводжуватися високою якістю, так як пошуковики зараз негативно ставляться до покупних посилань.
  • Доходи сайту – повинен бути встановлений певний рівень заробітку, який стабільно приносить майданчик. Взагалі, професіонали на це не особливо звертають увагу, так як після покупки блогів вони використовують найефективніші способи їх монетизації.
  • Витрати на підтримку вивчаючи пропозиції на Telderi, звертайте увагу на витрати. У деяких випадках, вебмастера використовують неправильні схеми і витрачають великі гроші. Приміром, розміщують сайти на виділених серверах або користуються дорогими послугами просування.
  • Коментарі – проаналізуйте їх і звертайте увагу на їх якість. Накручені коментарі одразу видно, а якщо серед них ще й багато спаму, це показує, що сайтом ніхто не займається і його якість під сумнівом.
  • Фільтри – адміністрація біржі сайтів обов’язково перевіряє, чи не перебуває майданчик під фільтрами і про це є окрема графа в лотах. Будьте уважні, витягнути сайт з-під фільтра не так просто.
  • Дизайн – переконайтеся, що використовувався не шаблонний дизайн, адже ви плануєте заплатити гроші за майданчик. Також, самостійно його оцінюйте (якщо немає посилання, просіть її у продавця).
  • Джерела трафіку – велика частина відвідувачів повинна переходити на сайт з пошукових систем. Якщо цієї інформації ви бачите сторонні ресурси, варто задуматися, адже після покупки ці майданчики можуть зняти посилання.
  • Цільова аудиторія – зараз на аукціоні Telderi ще й публікується детальна інформація про відвідувачів. Переконайтеся, що за критеріями аудиторія відповідає тематиці (коли на жіночому сайті 70% чоловічого трафіку, це не правильно).
  • Чим уважніше ви будете розглядати кожну пропозицію, тим меншою буде ймовірність, що ви купите «сміття», а не якісний ресурс.

    Отримувати прибуток можна не тільки з сайтів, заробіток на вивільнюваних доменів теж може бути прибутковим.

    Новачки не вміють оцінювати сайти, тому нерідко купують безперспективні ресурси і потім про це шкодують. Не поповнюйте їх ряди, перевіряйте кожну дрібницю, а якщо помітите щось, постарайтеся все швидко виправити.

    Оптимізація, реклама і просування допоможуть зробити майже з будь-якого сайту гідну майданчик, який як мінімум можна буде перепродати.

    попередня статтяЧому Chrome працює після закриття?
    наступна статтяЯк підвищити CTR банера?