Як переконати клієнта в купівлі?

Щоб успішно займатися торгівлею в інтернеті, необхідно володіти певними навичками, які допоможуть вам не тільки грамотно ставити діалог і запускати рекламу, але і переконувати потенційних клієнтів, що ваш товар їм потрібен.

Як переконати клієнта в купівлі? Буває дуже складно розташовувати до себе людей і впливати на їх рішення, тому ми склали кілька варіантів, які допоможуть вам не тільки збільшити продажі, але і вплинути на рішення потенційного клієнта.

5 можливостей вплинути на рішення клієнта

  • Докладний огляд (інструкція). Найчастіше від покупок в мережі відмовляються користувачі тому, що не можуть оцінити товар і так сказати «помацати». Дану проблему частково можна вирішити, надаючи повноцінний огляд товару, а можливо і інструкцію з його використання. Останній варіант буде більш ефективним, але не завжди є можливість представити товар в дії (наприклад, якщо це електронна книга).
  • Життєвий приклад використання. Відмінний варіант для надання впливу на клієнта – це представити йому реальний приклад з життя, коли ваш товар допоміг кому-небудь. Наприклад, для засобів схуднення це можуть бути фотографії «до і після», для тих, хто продає навчальні відео курси по заробітку, історію успіху одного з клієнтів і так далі. Найголовніше, щоб історія сприймалася як реальний приклад, а не барвиста вигадка.
  • Новинні стрічки. Досить ефективним інструментом залучення клієнтів є поширення новин. Природно, новини з позитивної сторони описувати вашу діяльність, але деяким підприємцям вдається витягти користь, навіть якщо про них відгукуються негативно. Буде просто чудово, якщо новина буде цікавою і згадка про вас буде не другорядним, а акцентованим.
  • Чесні пояснення. Відверто розповідаючи клієнтам про власний товар, ви домагаєтеся довіри з їх боку, а це дуже важливий фактор. Внесіть чесність подання причин, за якими покупці повинні здійснити операцію.
  • Відкривайте скептицизм. У ваших клієнтів обов’язково буде споживчий скептицизм – сумніви в укладенні правочину. Ідеальний варіант усунути ці сумніви, це акцентувати на них увагу. Приклад «Швидше за все, ви не впевнені, що вам це допоможе, але ми гарантуємо вам результат або повернемо гроші». Зверніть увагу покупців на те, що ви не намагаєтеся їм «впихнути» що-то, а зацікавлені у вирішенні їх проблеми.
  • Сила навіювання може стати ключем до успішного розвитку бізнесу, але представляти докази і налаштовувати покупців на операцію не так просто. Застосовуйте кожен з цих пунктів для власної справи і при розробці продає сторінки, обов’язково враховуйте ці моменти.

    попередня статтяВиди контенту для бізнесу
    наступна стаття22 ради за ставками на футбол