Як підняти прибуток від РМЯ?

Монетизація сайту через контекстну рекламу – це один з найпоширеніших методів заробітку на сайті.


А самим популярним сервісом, що надає таку можливість, є рекламна мережа Яндекса (РМЯ). Сотні тисяч власників якісних ресурсів, звідси виводять гроші, але доходами доволі далеко не всі.

Напевно, прибутком ніхто ніколи незадоволений, але в деяких випадках є реальна можливість отримувати більше. Як підняти прибуток від РМЯ? Ми представимо вам кілька порад, які обов’язково допоможуть збільшити доходи від одного з найбільших рекламних сервісів Рунета.

Висока прибуток від РМЯ

  • Правильний контент. Створення контенту, який привертав би багато уваги відвідувачів, займає масу часу. На жаль, далеко не всі статті, навіть схожої тематики, здатні залучати трафік, який буде добре конвертуватися. Саме тому, досвідчені вебмастера радять додавати матеріали комерційні відступу.
  • Активне наповнення. Чим більше сторінок на вашому сайті, тим більше шансів отримувати високу відвідуваність. Паралельно з прагненням роЗміст ити величезну кількість матеріалів, вам потрібно розуміти, що кожен з них повинен бути якісним, в іншому випадку користі від цього не буде.
  • Оформлення блоків. Найважливіший параметр контекстної реклами, що впливає на її клікабельність – це оформлення блоків. Буде набагато краще, якщо вони красиво вписуються в загальний дизайн ресурсу. Сюди ж додамо, що потрібно правильно вибирати місце під рекламу. Найкращі варіанти – це центр шапки сайту і тіло контенту (між рядків в статтях).
  • Оптимізація сайту. Доходи від РМЯ можуть бути набагато більше, якщо ваш проект буде якісно оптимізовано. За рахунок оптимізації, ви отримаєте шанс вийти на високі позиції, а чим більше відвідуваність, тим більше кліків. Намагайтеся оптимізувати кожен матеріал, перед тим як публікуєте його на своєму майданчику.
  • Ключові слова. В продовження ради по оптимізації, окремо відзначимо необхідність грамотного підбору ключових слів. Є зручна програма Key Collector, за допомогою якої ви підберете кращі запити. Для РМЯ потрібно підбирати високочастотні запити, так як рекламодавці частіше спираються саме на них. Крім цього, додавайте ключові фрази з 2-3 слів.
  • Тематика реклами. Деякі користувачі сперечаються про те, що краще – розміщувати блоки з тематичною рекламою або використовувати інструмент для показу реклами з урахуванням запитів користувачів. За статистикою, функція підбору реклами дозволяє добитися великих доходів, але краще поекспериментувати і спробувати обидва варіанти на своєму ресурсі.
  • Після проведення необхідних робіт над своїм сайтом, деяким вебмайстрам вдається збільшити доходи з РМЯ більше ніж на 50%. Звичайно, різко ви цього не помітите, але поступово прибуток буде зростати, а ваш проект буде більш якісним.