Як підвищити CTR банера?

Використовуючи рекламу в інтернеті, можна успішно просувати свою справу.

Думки про те, яка реклама найбільш ефективна, розходяться, хтось вважає, що краще користуватися контекстом, деякі воліють поширювати статті, а інші і зовсім вважають оптимальним варіантом – банерну рекламу.

Варіант з банерами привертає багато уваги, адже такі блоки дійсно привертають увагу відвідувачів сайтів. При цьому багато рекламодавців вказують на низький відсоток кліків по рекламних блоків.

Проблема не у форматі реклами, а в діях рекламодавців, у цій статті ми розповімо, як підвищити CTR банера.

Мало кліків по банеру, що робити?

  • Підбір майданчиків. В першу чергу необхідно замислитися над тим, де будуть представлятися ваші банери. Звичайно, це повинні бути тематично пов’язані майданчики, так як ваша реклама повинна подаватися цільової аудиторії.
  • Потрібну пропозицію. Ніколи ви не досягнете великої кількості переходів по банеру, якщо будете пропонувати потенційним клієнтам щось не потрібне. Думка про те, що при грамотному підході можна продати навіть пару цеглин не вірне.
  • Заклики до дії. Перевірений спосіб, який активно використовується досвідченими рекламниками. Щоб спровокувати аудиторію на виконання дій замовлення, перехід по банеру, реєстрація), потрібно закликати їх до дії.
  • Анімації. Згідно зі статистикою, банери, в яких відображається анімація, привертають до себе підвищену увагу. Створювати їх дещо складніше, але якщо ви хочете домогтися високого CTR, доведеться «ворушити мізками».
  • Дизайн. Банери набагато краще виглядають, коли їх оформлення максимально наближене до дизайну майданчики. Тому, необхідно розробляти кілька видів промо-матеріалів, щоб вони підходили під різні майданчики.
  • Рекламна мережа. Низький CTR банера може бути пов’язаний з тим, що ви користуєтеся послугами не якісного рекламного сервісу. По-перше, вам можуть представляти не правильну статистику, по-друге, рекламні майданчики можуть бути недостатньо якісними.
  • Привабливість. Професіонали в сфері реклами завжди виявляють креатив, розробляючи рекламу, і вам теж доведеться це робити. Цепляющие заголовки, привабливі картинки, інтригуючі питання і інші варіанти принесуть користь.
  • клик за деньги

    Дати конкретні рекомендації по банерам не так просто. Необхідно підходити до кожної рекламної компанії індивідуально.

    Пробуйте запускати різні види банерів і тестуйте їх, збираючи якомога більше статистики. Після цього вам буде простіше визначитися з найбільш ефективними варіантами.

    попередня статтяЯк оцінити перспективи блогу?
    наступна статтяЯк перевірити кросбраузерність сайту?