Як підвищити інтерес до инфопродукту?

Одна з відмінних напрямків діяльності, в якому можна домогтися прибуткових доходів з світової павутини – це інфобізнес.

Кожен користувач може придумати оригінальну ідею створення власного інформаційного продукту, витратити час на його розробку, а потім отримувати прибуток з продажів.

Єдиний негативний момент, після додавання товару в продаж, доведеться активно залучати потенційних покупців. Зробити це не так просто, тому в даній статті ми вирішили розповісти, як привернути увагу до свого инфотовару. Є кілька ефективних способів, щоб підвищити продажі.

5 способів підвищити інтерес до инфопродукту

  • Цікаві історії. Застосування сторітеллінга вже давно використовується досвідченими фахівцями з реклами. Якщо є фантазія і час, можна написати величезну кількість захоплюючих історій, в яких обов’язково буде фігурувати ваш інформаційний продукт. Такі матеріали можна буде розміщувати не тільки на своїх сайтах, але і домовлятися з веб-майстрами.
  • Візуальне оформлення. Другий важливий фактор, здатний істотно збільшити продажі інфотоваров. Для початку вам обов’язково потрібно розробити барвисту обкладинку для свого продукту. Крім цього, не буде зайвим придумати і інший медіа-контент, наприклад, це можуть бути відеоролики з оглядами та презентаціями.
  • Прискорення продажу. За рахунок збільшення швидкості продажу, ви можете залучити масу уваги потенційних клієнтів. Як це зробити? Зробіть їм пропозицію виду «Тут і зараз», від якого вони точно не зможуть відмовитися. Сюди ж можна додати і інший ефективний спосіб – обмеження продажу за часом і кількістю копій.
  • Не відповіді, а наслідки. Для продажу ви обов’язково будете писати або замовляти текст, що продає, а за допомогою заміни відповідей наслідками, можна буде посилити вплив такого матеріалу. Наприклад, не розповідайте покупцеві, чому він повинен придбати товар, краще розкажіть, що він втрачає і від чого відмовляється.
  • Лендінгем. Навіть якщо ви завантажите свій инфотовар на яку-небудь партнерську програму (QwertyPay), щоб звідти вести продажу, вам все одно знадобиться окрема площадка. Лендінгем пейдж – це простий односторінковий сайт, на якому буде представлена докладна інформація про вашу пропозицію. Обов’язково користуйтеся цим, щоб підвищити конверсію трафіку.
  • Підприємців у сфері інфобізнес стає все більше, а це не дивно, адже вже багато досягли успіху в даній ніші. У вас теж є реальна можливість прийти до фінансової незалежності, а тепер ви ще й знаєте, як привернути увагу до свого инфотовару, залишається тільки створити та запустити в продаж.