Як пошуковики відстежують накрутку ПФ?

В останні роки оптимізація сайтів стає все більш складною «наукою», де успішно просувають свої ресурси тільки самі хитрі вебмастера.

Всім відомо, що пошукові системи борються з покупкою посилань і вже встановлюють пріоритети на інші показники, але і на них активно намагаються вплинути.

Сьогодні серйозну роль при ранжируванні грають поведінкові фактори. Оптимізатори про це знають, тому користуються різними інструментами по накрутці цього показника, але досягти поставлених цілей виходить не завжди, тому що це теж виявляється ПС.

Як пошуковики відстежують накрутку ПФ? Зараз ми розповімо про кілька способів.

Пошукові системи обчислюють накрутки ПФ

Можете навіть не сумніватися, що пошуковикам відомо про ваш намір поліпшити поведінкові фактори. Вони можуть відстежити такі дії наступними способами:

  • переходи з сайтів при накрутки, як правило, виконуються з однієї IP адрес. Зокрема, при замовленні переглядів з клікових спонсорів, пошуковики легко відстежують адреси, з яких заробляють клікери;
  • знову ж по IP адресам пошуковики можуть виявити введення однакових запитів і перехід на один і той же сайт. Навіть якщо буде використовуватися група ключових слів, це легко визначається;
  • ще простіше відслідковувати накрутки, якщо кліки виконуються з Яндекс.Браузера або браузера з встановленим Яндекс.Баром;
  • у більшості випадків при замовленні накрутки відвідуваності сайту, сервіси пропонують два варіанти – перехід з пошукових систем або прямий перехід. Користуватися прямими переходами немає ніякого сенсу, трафік з сервісів накрутки не принесе користі ПФ. Так і пошукові системи відразу помітять накрутку, враховуючи домен, з якого був виконаний перехід;
  • очевидно, що вебмастер скористався накруткою, коли відвідуваність сайту різко збільшилася, але ніяких сигналів в інтернеті не було (ЗМІ, соц. мережі, реклама) і нічого на ресурсі не змінювалося;
  • поведінкові чинники містять різні дані – час, проведений на сайті, кількість переходів, переглядається область і багато іншого. Якщо всі відвідувачі ведуть себе однаково, очевидно, що це накрутка.

Пошукові системи, а зокрема Яндекс за останні роки навчився грамотно аналізувати поведінкові фактори, так як ставить великі надії на цей сигнал. Тому, краще не користуватися накрутками, а постаратися поліпшити ПФ природним чином, модернізуючи свій ресурс.

попередня статтяСловник термінів Webmoney
наступна статтяЗаробіток з грою Веселий Фермер