Як правильно скласти анкор-лист?

Зміст

  • Анкор купуються посилань
    • Розбавлені анкор

Просування сайту обов’язково пов’язується з покупкою посилань, але крім ваги пузомерок, вебмастера переслідують цілі просування ресурсу за запитами, використовуючи різні анкори.


Також як і для створення контенту складається семантичне ядро, необхідно заздалегідь подбати про розробку анкор-листа.

Як правильно скласти анкор-лист? Починайте з визначення типу сайту, адже запити в пошуковиках бувають різні (комерційні, інформаційні тощо). Обов’язково перевіряється їх конкурентність, і інші фактори – читабельність, разбавленность, частота запитів і так далі.

Анкор купуються посилань

Для початку вам потрібно виділити точні входження, які будуть використовуватися для анкорів (беріть з семантичного ядра). В залежності від того, якою частотою вони володіють, процентне співвідношення з розведеними запитами відрізняється:

  • ВЧ – 30% прямих входжень;
  • СЧ – 50% прямих входжень;
  • НЧ – 100% прямих входжень.

По низькочастотних запитах можна трохи розбавляти анкор, але робити це не обов’язково. Природно від частоти запитів залежить і обсяг купованих анкоров, приміром, у ВЧ просунутися складніше, тому посилань доведеться купувати набагато більше, ніж для СЧ або НЧ.

Розбавлені анкор

Алгоритми пошуковиків можуть визначити штучне нарощування посилань, отже, потрібно розбавляти анкор. Найчастіше до прямим входженням просто додаються різні слова або змінюється їх форма. Але крім цього, ви можете використовувати інші запити:

  • низькочастотні запити;
  • спливаючі підказки пошукових систем;
  • рідкісні запити, за якими на ваш сайт є переходи.

Запам’ятайте, пошукові системи вже давно навчилися розмежовувати покупні посилання по анкорам. Найчастіше в анкор покупних посиланнях використовуються назви компаній і сайтів, а найрідше слова «тут», «тут» і т. п.

ПОРАДА: щоб дізнатися трохи більше про те, яка посилальна маса краще, вам знадобиться програма Yazzle. Через неї ви можете перевірити анкор-листи якісних ресурсів і виділити різні закономірності.

Складайте правильний список анкорів для свого ресурсу і не забувайте, що боротьба з покупними посиланнями триває, а тому треба прагнути до природності посилальної маси і її анкорів.

попередня статтяБінарні опціони з мінімальними вкладеннями
наступна статтяЗабери свій бонус казино Frank