Як правильно викликати довіру покупців?

На чому повинен акцентувати увагу кожен інтернет-підприємець? Абсолютно всім необхідно домагатися довіри з боку клієнтів, адже в цьому випадку конверсія ваших пропозицій буде набагато вище.

Буває дуже складно пояснити споживачеві, що ви пропонуєте дійсно цінний товар і зацікавлені в чесній угоді, але намагатися потрібно обов’язково. Про те, як правильно викликати довіру покупців, ми розповімо в цій статті, скористайтеся рекомендаціями і ви помітите, наскільки зростуть продажі вашого інфобізнес.

Як домогтися довіри клієнтів?

  • Не ховайтеся. Для початку відкрийтесь перед своїми клієнтами і розкажіть про себе. Коли потенційні покупці спостерігають дані і фотографії реального людини, вони проявляють набагато більше довіри. Розкажіть про себе як можна більше, представляйте свої досягнення і розповідайте про свою діяльність, доведете свій професіоналізм – забезпечите зацікавленість в покупках.
  • Точність і конкретика. Представляючи різну інформацію, намагайтеся як можна конкретніше її викладати. Ніколи не використовуйте фрази типу «кілька років» або «мені вдалося багато заробити», уявляйте конкретні цифри, адже у кожної людини свої поняття і щоб зрозуміти, про що саме ви розповідаєте, йому потрібна детальна інформація.
  • Докази. Коли створюється електронна книга або відео курс, продавати його буде набагато складніше, якщо не довести, що автор є грамотним фахівцем. Щоб зробити це, уявляйте реальні дані, здатні підтвердити ваші слова. Наприклад, це можуть бути фотографії з реального заходу або приклади робіт.
  • Відгуки. Один з кращих способів домогтися довіри – це роЗміст ити якомога більше позитивних відгуків. Люди виявляють довіру до інформації, яка складена такими ж «простими» людьми як вони. Якщо ви вирішите самостійно скласти відгуки, робіть це якомога реалістичніше і обов’язково використовуйте різний спосіб їх написання.
  • Причини. Щоб пояснити покупцеві, що він повинен придбати ваш товар, уявляйте йому реальні причини. Такий варіант підходить абсолютно для будь-якого товару, а працює він набагато ефективніше, якщо причини будуть пов’язані з різними проблемами. Наприклад, продаючи книгу про схуднення, акцентуйте увагу на проблемах повних людей.
  • Коли вдається захопити увагу потенційного покупця, дуже важливо не упустити цей момент. Якщо він приступив до вивчення подробиць вашої пропозиції, значить, воно зацікавило, а він зробить покупку чи ні, залежить тільки від вас.

    Постарайтеся домогтися довіри і тоді ви стабільно будете отримувати нових клієнтів і розвивати свій бізнес.