Зміст
- Куди звернутися за реєстрацією ІП?
- Які потрібні документи?
- Перехід для простого оподаткування
- Які потрібні документи?
Заробляючи віртуальні гроші завжди потрібно пам’ятати про те, що, не сплачуючи податки з доходів, ви порушуєте закон.
У статті ” податки на заробіток в інтернеті, ми докладно розповіли про цю проблему. Як дозволити всі ці труднощі? Потрібно зареєструватися в якості індивідуального підприємця.
Як проходить реєстрація ІП? Відразу хотілося б сказати, що дана процедура не проста і доведеться пройти серйозну «паперову тяганину».
Варто кілька разів подумати, чи варто зареєструватися як ІП, адже в такому випадку з’являться нові зобов’язання – офіційна оплата податків і відрахування у пенсійний фонд.
Куди звернутися за реєстрацією ІП?
Першим ділом потрібно відправитися в податкову інспекцію, щоб отримати шаблон спеціальної заяви. Також, його можна знайти на офіційному сайті податкових органів. Складається таке заява з 3 аркушів і додаткової інформації про те, яким видом діяльності ви будете займатися.
Заповнювати заяву необхідно розбірливим почерком, одним чоловіком і однією ручкою. Відразу купіть пару однакових ручок, щоб не з’явилося проблем, і носіть їх з собою на наступних кроках реєстрації.
Коли заява буде заповнено, потрібно відправитися до нотаріуса, щоб той запевнив його. Це коштує певних грошей (трохи), а в присутності нотаріуса ви будете ставити свої підписи.
Які потрібні документи?
Володіючи завіреним у нотаріуса заявою, вам потрібно відвідати податкову інспекцію, куди подається такий пакет документів:
- оригінал і пара копій перших сторінок паспорта;
- заява на реєстрацію ІП;
- оригінал і копія ІПН;
- квитанція про сплату держмита (можна сплатити в будь-якому банку).
Передаєте всі ці документи представникам податкової служби, і вони видають вам розписку, в якій зазначено, коли вам потрібно прийти, щоб забрати готові документи про реєстрацію ІП. Як правило, це займає 10 днів, а якщо не вийде особисто забрати папери, чекайте їх поштою.
Паралельно з цим, відправляються відповідні папери в пенсійний фонд. Це гарантує, що вам не обійтися без оплати обов’язкових витрат. Якщо прибутку не буде, податки можна і не платити, а от виплачувати гроші пенсійному фонду доведеться обов’язково.
Перехід для простого оподаткування
Як тільки у вас на руках будуть усі документи щодо реєстрації як ІП, відвідайте податкову до якої територіально прив’язані. Необхідно це для того, щоб перейти на спрощений формат сплати податків.
Якщо в банку розрахункового рахунку відкриватися не буде, буде потрібно завести книгу доходів, де буде фіксуватися весь прибуток вашої компанії. Отримавши книгу, ви заповніть її лицьову частину, і потім потрібно звернутися до закріпленому за вами фахівця, який запевнить даний документ.
Залишиться тільки зробити собі печатку. Робити це не обов’язково, так як в документах можна прописувати «Працюю без друку» (б/п), але в цілях безпеки, краще це зробити. Тим більше, що при прийомі нових співробітників у трудовій книжці потрібно ставити печатку.
Коли реєстрація закінчена, не забувайте, що ви зобов’язані платити 13% від свого прибутку, а також стабільно переводити гроші в пенсійний фонд. Яка саме це буде сума сказати складно, але її можна уточнити у відповідних інстанціях.
Якщо ж справа не піде, то краще заздалегідь закрити компанію, так як може накопичитися великий борг в пенсійному фонді, а це потягне за собою масу проблем, аж до арешту рахунків.