Як просуватися в Яндексі, докладне керівництво

Зміст

  • Як просувається сайт в Яндексі?
    • Як просунутися в пошуку Яндекса?
    • Поради щодо просування в Яндексі
      • План для виведення сторінки в ТОП Яндекса

Тисячі вебмайстрів мріють про те, щоб їх ресурси вийшли в ТОП пошукових систем. Домогтися цього стає все важче, так як конкуренція підвищується.


Пошуковикам все складніше визначити, які сторінки поставити на перші місця, так як власники сайтів намагаються врахувати кожну дрібницю.

Як просуватися в Яндексі, докладне керівництво з цієї статті допоможе вам поліпшити позиції. На жаль, немає якоїсь певної схеми для виходу в ТОП. Потрібно задіяти комплексний підхід і застосовувати всі доступні способи, інакше ефективність буде низькою.

Як просувається сайт в Яндексі?

Кілька років тому, щоб вийти на перше місце, власнику сайту достатньо було закупити якісні посилання.

Зараз все змінилося, хоча посилальна маса залишається одним з важливих факторів. Крім цього, оцінюється величезна кількість інших параметрів. На думку деяких фахівців, пошуковики перевіряють сотні факторів.

Доводиться працювати над своїм сайтом днями і ночами, покращуючи його і доводячи до ідеалу.

Ось деякі моменти, що перевіряються пошуковими системами:

  • вік сайту;
  • унікальність контенту;
  • дизайн сайту;
  • обсяг і якість вихідних посилань;
  • юзабіліті сайту;
  • якість структури сайту;
  • поведінкові фактори;
  • валідність коду;
  • наявність реклами;
  • рівень відмов;
  • щільність ключових слів;
  • обсяг текстів на сайті;
  • використання тегів.

Список можна продовжувати до нескінченності, пошуковики стежать за кожною дрібницею, аж до джерел трафіку і нудоти тексту. Вебмайстрам доводиться враховувати абсолютно всі, стабільно підтримуючи проект.

Пошуковики ще й по-різному ставляться до сайтів, необхідно завоювати повагу і показати, що саме ваш ресурс гідний бути на першому місці.

Важко у всьому розібратися? Використовуйте платне просування сайту, кращі сервіси допоможуть вивести в ТОП будь-який ресурс.

Найпростіша схема просування в Яндексі, це перевірити сайти конкурентів, виділити їх сильні сторони і зробити ще краще.

Щоб зрозуміти, які сторінки потрапляють на лідируючі позиції, вводите підібрані ключові слова і по черзі відкривайте перші 10 сайтів у видачі. Проаналізуйте їх, перевірте різні фактори і починайте розробляти більш якісний матеріал.

Як просунутися в пошуку Яндекса?

Способів просування сайтів в пошукових системах придумано багато, застосовувати їх необхідно одночасно. Реклама, купівля посилань, поліпшення поведінкових факторів, розшарювання в соціальних мережах, все приносить користь. Часу і грошей витікає величезна безліч, багато опускають руки із-за труднощів.

На наш блог часто заглядають новачки, вони не уявляють, як можна просунути сайт в Яндексі. Спеціально для цих людей ми публікуємо пости про розкручування:

  • Розкрутка, оптимізація, просування сайту;
  • Просування сайту через мобільні додатки;
  • Статейное просування сайту;
  • Просування сайту дорвеями;
  • Якісне просування вічними посиланнями;
  • Просування сайту з Seohammer;
  • Що таке релевантність сайту і як її підвищити;
  • Просування сайту безкоштовними способами.

Хочете, щоб ваш сайт з’являвся на першому місці при введенні певного запиту? Починайте вивчати SEO, застосовуйте різні способи, постійно допрацьовуйте проект, супроводжуйте його і завойовуйте хорошу репутацію.

Просування в Яндексі дещо відрізняється від розкрутки сайту в Google. У світовому пошуку навіть у нових сайтів є шанс зайняти перше місце, головне, щоб сторінка була якісна.

Що стосується Яндекса, то він велике значення надає трасту сайту. Навряд чи ви побачите на перших місцях молоді ресурси, на яких поки ще мало статей і низька відвідуваність.

Поради щодо просування в Яндексі

Жоден новачок не виводив свій сайт на перше місце без навчання. Потрібно розібратися в тому, як розкручувати проекти і чому Яндекс надає більшого значення. У Російському пошуку отримувати хороші позиції не просто, але якщо ви задалися метою зробити це, вам знадобляться рекомендації:

  • приділяйте більше уваги якості посилальної маси. Донори повинні підходити за тематикою і бути якісними;
  • посилання краще закуповувати в природній формі. Просіть власників донорів розміщувати їх у контексті, щоб все виглядало, як рекомендація;
  • використовуйте розширені Title сторінки. Він відображається в пошуковій видачі, по заголовку люди вирішують, який з сайтів зайти;
  • форматуйте тексти, використовуйте теги, додайте в них списки і обов’язково включайте медіа контент;
  • оптимальний обсяг символів на сторінці вираховуєте, порівнюючи конкурентів. Беріть середнє значення хоча б по 5 Топових сайтів;
  • не лийте воду в текстах, якщо розповідати більше нічого, краще розгляньте суміжні напрямки і коротко напишіть про них;
  • будь-якими способами намагайтеся покращити поведінкові фактори. На думку аналітиків, цей чинник один з найбільш цінних для пошуковиків;
  • не лінуйтеся додавати тексти внутрішні посилання. Це покращує навігацію та забезпечує підвищення внутрішніх переходів;
  • позбавляйтеся від усього непотрібного, це можуть бути частини коду, дублі сторінок або навіть зайві посилання в шаблоні сайту;
  • при закупівлі посилань, робіть це плавно нарощуючи обсяги. Різке збільшення посилальної маси викликає підозри;
  • додаючи ключові слова, тексти, слідкуйте за концентрацією. Не бажано, щоб вона перевищувала 7%.

Пам’ятайте, що ваші конкуренти теж читають подібні статті, застосовують хитрощі і намагаються покращувати показники. Однак деякі лінуються і за рахунок дрібниць, їх вдається обійти. Шанси у всіх однакові, місце сайту в видачі залежить тільки від прикладених зусиль його власника.

План для виведення сторінки в ТОП Яндекса

Відразу хотілося б сказати, що справа ця непроста. Потрібно розбиратися хоча б основи SEO. Ви не володієте необхідними знаннями? Використовуйте допомогу професіоналів з Weblancer. Якщо ж готові взятися за справу, дотримуйтесь цієї інструкції:

  • Готується до створення якісного матеріалу. Визначаємо, що потрібно цільової аудиторії, підбираємо хорошу ідею.
  • Знаходимо ключові слова, що підходять під тему. Бажано використовувати 1-2 високочастотних ключа і ще кілька розбавлених.
  • Починаємо писати текст для конкретної сторінки. Лише релевантна, Зміст овна та повна інформація.
  • Стежимо за щільністю ключових слів, нудотою тексту і обов’язково переконуємося, що стаття унікальна.
  • Саме час налаштувати внутрішню оптимізацію. Ми розповідали, як оптимізувати пост для блогу, інструкція пригоді власникам інших сайтів.
  • Після розміщення матеріалу починайте залучати трафік на сторінку. Як мінімум, варто розшарити її в соціальних мережах.
  • Заключний етап – купівля посилань. Вибирайте самі якісні донори, які підходять по тематиці сторінки і потрібно розміщувати посилання так, щоб вона виглядала природно.
  • За такого сценарію розробляються сторінки, які просуваються в Яндексі. Ця пошукова система стає все більш вимогливою до контенту і якості сайтів в цілому. Тому важливо приділяти увагу дрібницям.

    Пам’ятайте, що джерела природного трафіку це не тільки пошукові системи. Цільову аудиторію реально залучити й іншими методами.

    Швидко просунутися в пошуку Яндекса, мало кому вдається, на це потрібен час. Поки ваш сайт отримає хорошу репутацію і буде володіти найкращими показниками, можуть пройти роки. Однак все у ваших руках, самому впоратися з усіма обов’язками важко, шукайте собі помічників (оптимізаторів, рекламістів, копірайтерів).

    попередня статтяЯкий вибрати хостинг для WordPress?
    наступна статтяЯк заробити на статтях, не вміючи писати?