Як писати живі і цікаві статті?

Наскільки простий вам би не здавалася робота копірайтера, щоб вийти на професійний рівень і заробляти пристойні гроші, потрібно багато чому навчитися.

Багато новачків вважають, що їх матеріали є ідеальними, але після першого абзацу, читач просто їх закриває, що говорить про низьку якість тексту.

Як писати живі і цікаві статті? Є безліч правил для авторів, які хочуть підвищити якість створюваних матеріалів. У цій статті ми представимо найкращі з них. Радимо ознайомитися з інформацією не тільки копірайтерам, але і всім, хто займається блогінгом.

Оживляємо текст і підвищуємо інтерес читачів

  • Конкретика і реальність. Перше, про що вам необхідно подбати, щоб читач до кінця прочитав текст – це змусити його повірити, що він вивчає достовірну інформацію. Оптимальний варіант зробити це, представити конкретні приклади. Наприклад, якщо ви розповідаєте про те, як можна заробити на якийсь партнерській програмі, уявіть приклади виплат і статистику, тоді у відвідувача не залишиться сумнівів у достовірності даних. А якщо ви копірайтер, то матеріали з конкретними прикладами обов’язково оцінять покупці.
  • Живі слова. Уявіть, що створюваний текст – це картинка, яку ви раскрашиваете у різні кольори, при друку кожного слова. Чим цікавіше слова ви використовуєте, тим яскравіше стає ваша «картина». Ніколи не можна забувати, що ваші матеріали читають реальні користувачі, а сухі й точні висловлювання вже добряче всім набридли. Сюди ж можна додати, що ви можете підібрати оптимальний стиль для своїх «живих слів» в залежності від цільової аудиторії.
  • Метафори. Прабатьком метафор є Арістотель, а за рахунок «крилатих висловів», які передбачають порівняння за певними критеріями, можна оживляти свої тексти. Поширені приклади метафор – крижане серце і залізні нерви, напевно ви знаєте безліч подібних слів і виразів. Застосовуючи їх у своїх матеріалах, ви також будете додавати до них нові «фарби».
  • Сторителлинг. Сторителлинг для написання цікавих статей вже активно використовується, причому не тільки для звичайних матеріалів, але і для текстів. Суть цього потужного інструменту полягає в поданні інформації, на основі якої-небудь історії. Наприклад, в цілях реклами, маркетологи розповідають історію бідних людей і неймовірні події, які змінили їх життя, при використанні їх товару. Ви можете використовувати сторителлинг для написання звичайних статей, це підвищує інтерес читачів.
  • Створення привабливих статей можна порівняти з мистецтвом, де успіху домагаються самі талановиті та досвідчені автори. Якщо ви хочете домогтися серйозних результатів від свого вміння написання статей, продовжуйте вчитися і обов’язково засвойте 15 порад для копірайтерів від блогу Workion.