Зміст
- Безкоштовні товари і подарунки для клієнтів
- Інформація – ідеальний подарунок
- Як бізнесмени застосовують безкоштовності?
- Інформація – ідеальний подарунок
У більшості книг про бізнес розповідається про те, що для залучення клієнтів ідеально підходить метод пропозиції безкоштовних бонусів. Використовується цей метод досить активно, в мережі є безліч сайтів, на яких щоб отримати безкоштовну електронну книгу або відеокурс, виконавши просту підписку.
Саме слово «Безкоштовно» може притягувати увагу величезних аудиторій, адже кожна людина хоче отримувати що-небудь, нічого при цьому не віддаючи. Головна фішка тут – надання пробного варіанту, після оцінки якого ви отримуєте вже підготовленого клієнта, який може проявити інтерес до ваших товарів.
Безкоштовні товари і подарунки для клієнтів
Деякі бізнесмени, які вивчають даний спосіб більш детально, знайшли навіть частина психологічного впливу. Отримуючи безкоштовний товар або подарунок, людина відчуває почуття обов’язку і подяки одночасно. Вважати, що при роздачі безкоштовних товарів ви втрачаєте гроші не потрібно, ви подібно рибаку, закидаєте підгодівлю, яка забезпечить хороший улов.
Як роздавати безкоштовності і багатіти? Щоб ваша «щедрість» дійсно не вдарила «по кишені», необхідно грамотно розрахувати витрати і доходи. Для початку потрібно виділити «вартість клієнта», не лякайтеся, це лише термін, який відображає прибуток, отриману з одного клієнта.
Припустимо, що ви створюєте сайти і в якості подарунка частково наповнюєте ресурс інформацією.
Наприклад, за створення сайту ви берете 10 000 рублів, а на покупку контенту витрачаєте 1000 рублів. Ви думаєте, що ви втратили гроші? Ваш клієнт, можливо, скористався вашими послугами тільки тому, що ви надаєте безкоштовний бонус, а якщо б його не було, то і інших 9000 у вас не виявилося б.
Інформація – ідеальний подарунок
Якщо розглядати найбільш вдалі приклади безкоштовних товарів і подарунків, то варто виділити інформаційні продукти. Одну електронну книгу або відео курс можна передати тисячам клієнтів, а заплатите ви за його розробку всього один раз.
Найголовніше – це створити дійсно стоїть инфотовар, в якому потребує цільова аудиторія вашого бізнесу.
Як бізнесмени застосовують безкоштовності?
Серед історій успішних підприємців, випадки з високим доходом за рахунок надання бесплатностей зустрічаються досить часто:
- один фотограф надавав своїм клієнтам безкоштовний проїзд на фургоні в його студію, протягом 4 тижнів. Термін був визначений не просто так, за цей час клієнт звикав до спільної роботи. Практично відразу після застосування цього методу, йому вдалося збільшити доходи на 40%;
- зарубіжна компанія з виробництва автомобільних мастил запропонувала своїм клієнтам на вибір скористатися безкоштовною послугою (заміна масла, прочищення карбюратора, заміна коліс), після чого в найкоротші терміни вони продали максимальну партію продукції;
- приватний стоматолог вирішив збільшити кількість відвідувачів запустив акцію «перший огляд безкоштовно», кількість бажаючих було величезним, а після першого огляду більшість користувалися його послугами постійно.
Толк у наданні безкоштовних бонусів однозначно є, найголовніше не займатися благодійністю, адже в першу чергу це бізнес, з усього потрібно виділяти вигоду.