Як розкрутити в пошукових системах сайт без текстового контенту?

Зміст

  • Особливості розкрутки сайту
    • З чого почати просування нового сайту?
    • Як отримати початковий трафік на сайт?
      • Як монетизувати сайт?

Як розповідають нам багато «підручники» з СЕО-оптимізації сайтів, основний просування веб-ресурсів в пошукових системах є саме тексти. Безперечно, тексти дуже важливі, але тільки не для пошукових систем, а для людей. Пошукові системи оперують виключно ключовими фразами, які одночасно є і пошуковими запитами.


Причому щільність повторення «ключевіков» на сторінці абсолютно не важлива – якщо запит не дуже конкурентний, то сторінка вийде в топ і без всяких повторень ключової фрази на ній. Інша справа, що в таких конкурентних топах мало трафіку, але якщо застосувати деякі інші методи розкрутки, то такі сторінки можна просувати і по більш конкурентним запитам.

Однак проблема не в «інші методи розкрутки», а в тому, чи можна розкрутити сайт взагалі без текстового наповнення? Хтось почне говорити, що, мовляв, не можна, і буде неправий. Тут вся справа в тому, в якій формі проводити цю розкрутку і які засоби використовувати.

Особливості розкрутки сайту

Головне, щоб як можна більше сторінок проникли в топи і почали збирати з них трафік, наповнюючи сайт відвідувачами. Звичайно, за конкурентними ключовим фразам зовсім молодий сайт швидко не розкрутити, але зате практично будь-який сайт можна розкрутити з малоконкурентним «ключовикам», і взагалі без текстового контенту, тільки з допомогою ключових фраз.

Як же буде виглядати такий сайт, і як його зробити? Кожен напевно зустрічав в топах Яндекса і Гугла всякі картинні галереї, на сторінках яких взагалі немає жодних текстів, крім підписів до картин. Причому сторінки цих галерей «виповзають» в топи саме за цим підписам, які навіть можуть і не відповідати заголовку сторінки.

Якщо подивитися на лічильник відвідувань таких сайтів, то можна побачити, що кількість відвідувачів на них не просто велике, а часто величезна. А якщо проаналізувати ці сайти більш глибоко, то виявиться, що і посилальна маса в таких сайтів не дуже-то і вражаюча, тобто посиланнями вони практично не просуваються. Але, тим не менш, вони в топах видачі знаходяться по безлічі запитів, нехай і не конкурентних.

Висновок один-єдиний – треба робити дуже великий сайт, забезпечити його якомога більшою кількістю картин, кожну сторінку «заточити» під свій «ключевік», і справа в капелюсі!

В принципі, схема вірна в головному, але для того, щоб довести справу до «капелюхи», треба потрудитися. Треба все зробити правильно, продумати кожен крок, добре організувати структуру сайту і ретельно виконати його «монтаж». Тут треба розуміти, що раз сайт потрібен дуже багатосторінковий, то руками робити його не вдасться. Тут потрібно автоматизація процесу, тобто слід подбати про програму, яка може генерувати сторінки з правильно поставленим завданням.

Такі програми є, називаються вони дорогенераторами. Раніше ними цілком успішно користувалися дорвейщики, генеруючи свої сайти порталів мільйонами, але з тих пір, як посилальне ранжування за великим спектром пунктів було скасовано пошуковими системами, дорогенераторы виявилися забутими.

Сьогодні ними користуються тільки деякі професіонали, але в основному для тиражування сторінок вони використовують інші методи і засоби. Втім, ці методи та засоби, за великим рахунком, для новачків недосяжні, і тому найкраща альтернатива – саме дорогенератор.

Сьогодні у вигляді тотальної незатребуваності дорогенераторы коштують не так дорого, і в безкоштовній роздачі можна легко відшукати і халявні програми, які повністю відповідають всім покладеним на них завданням. Самий простий, і разом з тим дуже функціональний безкоштовний дорогенератор – Ред Баттон (Червона Кнопка).

Правда, він серверний, але якщо встановити на комп’ютері Денвер, то він може чудово працювати і локально. Інструкція з нього досить проста, так що будь-який новачок освоїть його швидко. Таблиця макросів Ред Батона дуже розвинена, в ній є практично всі команди, за допомогою яких можна змусити дорогенератор зробити саме такий сайт, який потрібен. Головне – докласти дещицю міркування, і все вийде чудово.

З чого почати просування нового сайту?

Отже, з чого починаємо? Починаємо з створення «кореневого» сайту, який буде виконувати роль візитки, і на який будуть «зливатися» відвідувачі з генерованих сторінок, тобто зі сторінок-галерей. Цей сайт може бути не дуже великою – сторінок 10-20-30 (хоча чим більше, тим краще), але його слід зробити руками, і головне, щоб він був повністю адаптований під будь-якого свого відвідувача. Як саме адаптований – вирішувати тільки вам, виходячи з тих ключових фраз, які будуть братися для створення сторінок-галерей.

Яку тематику для сайту придумати? Так будь-яку, але тільки дуже широку. Найкращий варіант – взяти відразу кілька споріднених тематик, наприклад, гумор, приколи, жарти, анекдоти, клоуни та інше подібне. Таким чином можна набрати за цими темами картинок і не переживати про те, що підписи їм не відповідатимуть. Вірніше, швидше за все вони не будуть відповідати, але суть цієї «комбінованої» мега-теми така, що якщо картинки і насправді цікаві і смішні, то «неправильні» підписи до них відвідувачі пробачать, особливо якщо проявити фантазію.

Наприклад, можна чесно написати на самому видному місці, що описи не завжди релевантні картинок з технічних причин, так що вже вибачайте, шановні гості… Досвід показує, що в більшості випадків гості розуміють і прощають.

Отже, тему визначили, дорогенератор знайшли, тепер треба зібрати ключові фрази, за якими будемо створювати сторінки. Кожен бере ці ключові фрази з своїх джерел, хтось купує базу Пастухова, хтось парсити їх безкоштовно, наприклад, за допомогою прекрасної програми Магадан, яка є парсером Вордстата. Правда, Магадан – платний, але у нього є безкоштовна версія.

У безкоштовної версії функціонал кілька урізаний, але для того, щоб зібрати необхідну кількість відповідних ключових фраз – його якраз вистачає. Головне – пропарсить як можна більшій кількості затравок, тобто охопити сукупність всіх обраних тем як можна ширше.

У підсумку можна зібрати до 50 тисяч ключових фраз, які будуть використані для генерації. Головне – при вибірці брати тільки «низькочастотні» фрази, наприклад, не вище 1000-2000 за популярністю. Зовсім вже популярні брати не варто – все одно за ним сторінки не вилізуть, так як у них буде безліч конкурентів набагато більш високо класу і авторитетності. До того ж всі «високочастотники» тією чи іншою мірою включені і в «низкочастотники», так що тим більше вони не потрібні.

І от далі можна піти двома шляхами – простим і складним. Простий шлях буде полягати в тому, то ми змішуємо в одному файлі всі зібрані ключові фрази і за них створюємо сайт без будь-яких розділів і категорій. Складний шлях – це створення розділів. Тобто ключевики, зібрані по кожній з затравок, будуть являти собою окремий розділ.

Складність полягає в тому, що для кожного з розділів потрібно буде створювати окрему папку, і для неї генерувати сторінки тільки з ключевіков по даній затравки (наприклад, по затравки «анекдоти», або «приколи», або «гумор», або «смішне», і так далі).

Також для кожного розділу треба буде використовувати відповідні картинки, найбільш відповідні до всім цим затравкам. Зате підписи до картинок будуть більше відповідати темі розділу, ніж якщо змішати все разом. Втім, на даному етапі це не так важливо, як здається, краще починати з самого просто варіанту, а потім, по мірі отримання хоч якихось результатів, можна буде все поступово ускладнювати.

Отже, ключові фрази зібрані, дорогенератор знайдений, слід зробити шаблон, по якому будуть створюватися сторінки. Ну, щодо дизайну тут писати не будемо, і так ясно, що дизайн повинен бути максимально простим і разом з тим «дружнім» для відвідувача. Головне, правильно розставити в шаблоні всі необхідні елементи. Головний елемент для людини – це картинка, для пошукового робота це буде ключевік, який стане підписом до цієї картинці.

Також цей же ключевік (вірніше, його макрос) необхідно поставити в метатэг TITLE (тобто в заголовок, який буде показуватися в сніппеті). Не забуваємо про макроси перелінковки сторінок, а також про найголовніше – про банері, головне завдання якого – простимулювати відвідувача перейти на головну сторінку «рукодільного» сайту. Звичайно, будь-який відвідувач може принести користь сайту і принести дохід його власникові і не переходячи на головний сайт, але все ж таку можливість йому треба надати, особливо якщо на головному сайті зосереджений по-справжньому цікавий і навіть унікальний контент.

Після того, як багатосторінковий сайт створений і викладений на сервер, можна приступати до його розкручуванню.

По-перше, треба на нього поставити кілька посилань з будь-яких проіндексованих веб-ресурсів, головне, щоб з ним на новий сайт перейшли пошукові роботи і почали заносити його сторінки в базу. Можна, звичайно, пошукати і побільше посилань, але при цьому треба пам’ятати, що самі по собі посилання не допоможуть розкрутити сайт і просунути його в топи.

Справа в тому, що починає розкручуватися в пошукових системах тільки той сайт, на якому є трафік, що демонструє його хороші поведінкові фактори. Багато новачків завжди дивуються, що їх сайти не хочуть виходити в топи – начебто і сайт хороший, і контент унікальний, і ключевики правильно розставлені, так і посилань закуплено на біржах велика кількість… Проте тільки професіонали знають, що кота в мішку пошуковим системам сьогодні вже не всунути. Якщо СЕО-оптимізатор хоче, щоб його сайт полюбили пошукові системи, він повинен показати їм, що його сайт люблять люди. Інакше, ніж шляхом «зливу» на сайт трафіку, такого параметра продемонструвати просто неможливо.

Як отримати початковий трафік на сайт?

Є багато способів отримання «розгінного» трафіку на сайт, є платні варіанти, а є безкоштовні. З платних варіантів найбільш популярна закупівля трафіку у будь-яких трейдерів, в число яких входять і добре зарекомендували себе спеціальні біржі. Можна закуповувати його прямо в Гуглі і Яндексі, але такий трафік коштує дорожче, так і для некомерційного сайту він не потрібен.

Можна купувати розкручені акаунти в соціальних мережах, або оплачувати пости і коментарі на форумах і блогах, тільки при цьому обов’язково, щоб ці пости і коментарі збирали багато людей, які будуть переходити по посиланню на сайт. Якщо грошей немає, то можна цим займатися самостійно.

Правда, часу це займе трохи більше, так і вимагатиме вміння спілкуватися так, щоб ніхто не запідозрив вас у спамерстве, в тому, що ваша діяльність на форумі або блозі не має цілі реклами свого веб-ресурсу. Зате, якщо створити дуже цікаву тему і постійно підтримувати її, то на ваш сайт хлине велика кількість зацікавлених відвідувачів, і головне, щоб сайт, на який вони потраплять, їх не розчарував.

Отже, що ж ми маємо в результаті? Як тільки на сайт починає надходити залучений вами трафік, пошукові роботи починають його аналізувати. Якщо сайт хороший і цікавий, то поведінкові фактори у нього будуть високі. Чим більше трафіку – тим швидше пошуковики зберуть потрібну статистику, і тим швидше почнуть просувати його сторінки в топи. Як тільки сторінки починають «вповзати» в топи, починає йти трафік вже безпосередньо з видачі. Звичайно, якщо у нас малоконкурентные запити, то на кожну сторінку можуть йти всього 1-2 відвідувача в день.

Однак якщо в топи вийде дуже багато сторінок, то сукупний трафік буде навіть дуже немаленький. І знову-таки, швидкість подальшої розкрутки упирається у все ті ж поведінкові фактори. Саме тому під час збору графічного контенту оформлення шаблону треба все добре придумати – щоб графічні зображення були не тільки якісними, але й цікавими для будь-якого відвідувача.

В іншому випадку він буде розчарований і швидко піде зі сторінки, на яку потрапив, ніж погіршить її поведінкові фактори. А якщо погані поведінкові фактори будуть демонструвати більшість сторінок, то буде «просідати» весь сайт, і всі ваші зусилля підуть прахом.

Але навіть якщо сайт під всім хороший, людям подобається, і пошукові системи просувають його сторінки в топи все активніше, роботу над сайтом не можна припиняти ні на хвилину. Необхідно постійно додавати на сайт нові сторінки з новими картинами, а на ті сторінки, на які йде трафік (це легко можна дізнатися за лічильником відвідувань, один з кращих безкоштовних – Liveinternet.ru), має сенс ставити релевантні ключовикам і картинок тексти.

Тексти ці не обов’язково вигадувати самому або закуповувати їх на біржах. Можна їх брати з інших сайтів, але при цьому слід дотримуватися дві необхідні умови: ставити на першоджерело посилання (інакше вас можуть звинуватити в крадіжці) і не брати сильно «заюзанный» контент (в іншому випадку він буде не цікавий відвідувачам).

Як монетизувати сайт?

Тепер трохи про монетизації такого сайту. Так як це великий інформаційний сайт, просувається по величезному спектру найрізноманітніших ключових запитів, і для всього цього «мікс-трафіку» просто неможливо підібрати якого-небудь конкретного рекламодавця, краще всього скористатися послугами тізерних партнерських програм. Звичайно, «тізерки» за кліки сильно багато не платять, але якщо кліків багато, то і гроші виходять хороші.

Одночасно можна, звичайно, ставити рекламу та таких товарів і послуг, які цікаві взагалі кожній людині, або більшості відвідувачів – це, наприклад, онлайн-ігри, електронні сигарети, збільшувачі члена або навіть реклама книжкових магазинів. Найкраще перетворити сайт в такий собі універсальний магазин, де при бажанні кожен може знайти собі щось до душі.

Загалом, створити великий хороший сайт в сучасних умовах не складе жодних великих праць, головне – не лінуватися, не панікувати при перших невдачах, і постійно аналізувати отримані результати. Удачі!

попередня статтяЗвіт про доходи з 20-26 жовтня 2014
наступна статтяЯк правильно оформити сніппет?