Багато людей вважають, що діяльність продавця – це проста робота, яка підходить навіть тим, хто не має освіти. Тут потрібно провести чітку межу між тими, хто прагне продавати або просто сидить за прилавком і приймає оплату. Різниця між цими діяльностями така ж, як між водієм і пасажиром.
Отримати мистецтво продавати також складно, як отримати повноцінну освіту, для цього потрібно вивчити масу інформації і володіти величезною кількістю навичок. Як стати ідеальним продавцем? Ми представимо вам кілька найважливіших умінь, які вам доведеться отримати, щоб навчитися успішно вести продажу.
24 вміння цього продавця
- вміння вислухати і прислухатися;
- грамотно задавати питання;
- встановлювати чіткі цілі;
- розставляти пріоритети і керувати часом;
- вміння ефективно спілкуватися (в тому числі з публікою);
- застосування психологічних прийомів;
- мистецтво переконання;
- підтримка відповідного зовнішнього вигляду;
- організованість;
- правильне управління бюджетом;
- холоднокровність в складних ситуаціях;
- правильне ставлення до відмов та негативу;
- вміння зосереджуватися;
- уміння добирати приклади для пояснення;
- використання ефективних слів, фраз і виразів;
- уміння викликати довіру;
- гнучкість мислення;
- орієнтація на результати;
- аналітичне мислення;
- згоду на деякі поступки;
- самомотивація і стимуляція активності;
- працелюбність і готовність до величезних трудовим вкладах;
- вміння робити безвідмовні пропозиції;
- вміння швидко приймати рішення.
Оцінивши даний список у вас не повинно залишатися сумнівів, що робота ідеального продавця – це не проста діяльність, а ціле мистецтво. Люди роками вдосконалюють свої навички, і дається їм з великими труднощами, тому не варто думати, що прочитавши пару книг, ви станете професіоналом.
Варто зазначити, що цей список ще не повний, в нього можна додати величезна кількість додаткових навичок і умінь, але на їх перерахування одній статті було б дуже мало. Будемо раді, якщо ви поповніть цей список власними уявленнями про навичках і уміннях ідеального продавця, через форму коментарів.