Як впливає нік на карєру копірайтера?

На дрібниці не всі звертають увагу, хоча саме від них і залежить успіх манімейкера.


Неважливо, чим ви вирішите займатися в інтернеті, у вас завжди будуть конкуренти, а щоб їх обійти, треба стати уважним до деталей. Навіть нікнейм на різних сайтах, здатний вплинути на розвиток професійної діяльності.

Як впливає нік на кар’єру копірайтера? Встаньте на місце покупця і подумайте. Ви заходите на біржу, знаходите цікавий матеріал, але в його автора нікнейм «Смешарик1999».

Погодьтеся, у вас з’являться сумніви в професіоналізмі цього автора, яка називає себе мультяшним персонажем, та ще й 1999 року народження.

Нік – важлива дрібниця для копірайтера

Хтось скаже, та яка різниця, як автор себе називає. Тільки уявіть, що копірайтер з вище зазначеним ніком продає статті на теми «Фундаментальний ринок» або «Вибір брокера бінарних опціонів».

Навряд чи людина, яка веде блог на тему Форекса, зважиться придбати контент в не серйозного автора.

Приклад перебільшений спеціально для того, щоб ви зрозуміли, наскільки впливає логін користувача на сайті. Лише на перший погляд здається, що це дрібниця, насправді, по імені іноді і вибираються автори.

Якщо ви хочете стати професіоналом і продавати багато текстів, вам знадобляться поради для копірайтерів.

Щоб нікнейм не чинив негативного впливу на розвиток кар’єри, придумуйте його правильно.

Ось декілька найкращих варіантів:

  • Олександр Тилів – ім’я та прізвище деякі люди приховують, але замовники відносяться до таких профілів з підвищеним довірою. Що ви намагаєтеся приховати? Те, що ви працюєте на біржі? Скажу вам більше, краще додайте в свій профіль ще й реальну фотографію. На практиці це знадобиться, так як деякі замовники можуть знайти вас в соціальних мережах і запропонувати вигідні умови прямого співробітництва.
  • Лікар, механік, трейдер – називати себе одним з термінів, що вказують на професійну діяльність теж добре. Такий варіант ідеально підходить, якщо ви використовуєте вузьку тематику своєї роботи. Можна копати глибше і використовувати никнеймы ще більш вузькі, наприклад, не лікар, а дерматолог або хірург. До професіоналів більше довіри.
  • Доктор зло – смішні і прикольні ніки більше підходять не для роботи, а для спілкування на форумах або онлайн ігор. Звичайно, ви можете назвати себе Джоном Траволтою, якщо пишіть про фільми або назвати себе пуджем, якщо пишіть статті про доті. Тут теж потрібно виходити з тематики, але краще не заганяти себе в рамки і використовувати інші форми логінов.
  • Drugan17 – про никах з цифрами складається двояке враження. Якщо в них зазначаються цифри, що показують вік, ви ризикуєте втратити інтерес до частини клієнтів. Хтось не захоче працювати зі школярами та студентами, а деякі принципово не будуть працювати з тими, кому за 45.
  • Вчитель бізнесу – всілякі ніки, виставляють вас в хорошому світлі ідеально підходять для професіоналів. Якщо у вас великі плани, і ви хочете набрати величезний рейтинг, можете називати себе «Богом маркетингу», «Царем Форекса» або «Сенсеєм по заробітку грошей». Коли у вас буде високий рейтинг, такий нікнейм лише додасть вам солідності.
  • Нехай хтось не погоджується з впливом нікнеймів на кар’єру копірайтера і продовжує використовувати безликі логіни типу «CCC2» або «qwerty1». Як мінімум, таке ім’я не запам’ятовується, а кожному автору відомо, що популярність на біржах копірайтингу просто необхідна.

    Щоб домогтися серйозних результатів, потрібно виконати всі кроки копірайтера до успіху.

    Придумуйте собі відповідні логіни і пам’ятайте, що іменні профілі з реальними фотографіями – це найкращий варіант. При їх використанні ви викликаєте довіру, можете розраховувати на прямі пропозиції, а також у вас не буде обмежень на обрані тематики.