Як запрошувати в мережевий маркетинг?

Один з напрямків для успішного заробітку, як в інтернеті, так і за його межами – це мережевий маркетинг.


Суть його дуже проста, потрібно шукати інших бажаючих заробляти гроші і отримувати за це заохочення. За такою схемою працює багато компаній, особливо у сфері косметики та парфумерії.

Як запрошувати в мережевий маркетинг? Не всі знають, як зібрати велику та активну команду, а саме від цього залежить рівень доходу.

Один з прикладів, про який ми вже розповідали читачам – це заробіток в інтернеті з AVON. Популярна компанія зацікавлена у пошуку розповсюджувачів їх продукції, а через неї можна створити джерело пасивного прибутку.

Вчися запрошувати людей в мережевий маркетинг

За кілька років активної роботи в інтернеті, мені вдалося побудувати великі мережі рефералів. До мережевого маркетингу відносяться не всі проекти, а економічні ігри є кращим прикладом.

Хоч у них і влаштовано все в ігровій формі, туди доводиться залучати користувачів, інакше просто не заробити. Найбільше прибутку мені приходить з Taxi Money, де у мене багато рефералів:

Пішло багато часу, щоб залучити таку велику аудиторію, але все це цілком реально. Щоб домогтися таких же результатів в будь-якому іншому проекті, потрібно розібратися, як правильно запрошувати в мережевий маркетинг.

Для новачків я склав кілька корисних порад:

  • Збирати увагу користувачів і оточувати себе великою аудиторією досить проблематично. Бажано створити власний сайт для цього, як зробив я сам. Відкрив блог про заробіток, веду канал на YouTube, є групи в соціальних мережах. Все це належить зробити і вам (Як створити і розкрутити групу в Однокласниках).
  • Підключайте фантазію і намагайтеся виділитися на тлі інших пропозицій. Напевно люди вже бачили, що можна кудись вступити і чимось займатися, тому їх потрібно дивувати. Творчим людям простіше придумати щось оригінальне.
  • У процесі залучення людей ви періодично будете спілкуватися з ними. Важливо, щоб ваші слова були сповнені впевненості і ви вміли переконувати. Потрібно розважливо і розгорнуто відповідати на запитання. Якщо намагаєтеся налагодити контакт з ким-то, спробуйте з’ясувати причину його відмови від вашої пропозиції.
  • Будьте готові до того, що багато скажуть «Ні». Це природно, з 10 запрошених може бути 1 погодиться почати роботу. Не всім судилося крутитися в мережевому маркетингу, деяким він сниться в страшних снах, і переконати їх навряд чи вийде.
  • Ні за що не перед ким не виправдовуйтеся, це змушує людей засумніватися в реченні. Наприклад, якщо вас запитають «Якщо ти так багато заробляєш, навіщо тобі я?», не поспішайте розповідати, що ви тільки почали і вам потрібна команда. Краще скажіть, що ви просто вирішили допомогти хорошій людині.
  • Запитання від потенційних учасників вашої мережі будуть сипатися градом і їх доведеться обробляти. Сміливо відповідайте на всі питання, постарайтеся донести до людини, що і як влаштовано, тільки тоді у нього зникнуть сумніви і він постане в матриці за вами.
  • Нав’язливих людей ніхто не любить, тому не надоедайте співрозмовникам порожніми обіцянками. Краще спиратися на факти, ділитися секретами, своїми результатами та іншими реальними даними.
  • Шукайте до кожної людини свій, індивідуальний підхід. Люди частіше вірять тим, кого відчувають своїм. Не бійтеся призначати реальні зустрічі, бажано на нейтральній території і приділяйте увагу своєму зовнішньому вигляду.
  • Часто в мережевий маркетинг намагаються запросити всіх знайомих і родичів. Вони довіряють думку близьких, тому їх простіше розташувати до себе. Тільки не забувайте, що в майбутньому це може стати причиною розладу.
  • Всі ті, хто знає, як правильно запрошувати людей в мережевий маркетинг, навчилися говорити те, що хочуть чути їхні співрозмовники. Їм вдається розробляти окремі типи запрошень для різних груп людей, підготовлені відповіді на шаблонні питання і розкриті секрети спілкування.
  • Щоб більша частина пропозицій була почута, не пропонуйте всім підряд займатися мережевим маркетингом.

    Визначайте людей, готових проявити себе у цій справі. Після запрошення не пропадайте, допомагайте розвиватися та будувати свою мережу. Розкажіть всі тонкощі, розкрийте свої секрети, діліться корисною інформацією.

    Заробіток на мережевому маркетингу буде успішним, якщо ви приділите йому достатньо уваги.

    Найуспішніші учасники мережевого маркетингу ніколи не зупиняються. Деякі навіть влаштовують тренінги і поширюють навчальні курси, лише б залучити за собою максимальну кількість людей. Починайте з малого, спілкуйтеся в інтернеті, головне відразу починати з серйозною компанією.

    попередня статтяПошук ключових слів з низькою конкуренцією
    наступна статтяПлюси і мінуси копірайтингу