Як заробляють соціальні мережі?

Зміст

  • Звідки гроші у соціальних мереж?
    • Платні послуги в соціальних мережах

Не досвідчені користувачі губляться в здогадах, звідки у Вконтакте або Facebook багатомільйонний прибуток, якщо ці сайти безкоштовні.


Дійсно, люди можуть користуватися соціальними мережами і нічого платити за це не потрібно, величезні доходи їх власники отримують за рахунок реклами і додаткових функцій.

Як заробляють соціальні мережі? Кожен, хто користується цими сайтами, повинен був помітити, що у них постійно з’являється різна реклама.

Вона показується під меню, в додатках, в спільнотах і навіть в новинній стрічці. Доходи це забезпечує не маленькі, але є в соц. мережах та додатковий платний функціонал.

Звідки гроші у соціальних мереж?

Частково я теж користуюся схожою схемою заробітку. У верхній частині мого блогу встановлена рекламна рядок.

Дехто її навіть не помічають, хоча там може роЗміст ити свою рекламну посилання хто завгодно. Інформація на сайті безкоштовна, можете відкривати будь-яку статтю і читати її. Оплата з реклами приходить за покази, тобто чим більше відвідуваність, тим більше грошей.

За 1000 переглядів я беру 24 рубля, Вконтакте ціна переглядів залежить від типу рекламного оголошення. За розміщення великого зображення виходить майже така ж сума:

Ефективність офіційної реклами Вконтакте вже перевірено, тому їй користуються навіть великі компанії. Тепер давайте проведемо приблизні розрахунки.

За статистикою відвідуваність Вконтакте на 24 квітня 2016 року склала 21 млн. осіб, а от кількість переглядів 2.37 млрд.:

Не складно розрахувати, скільки можна отримати за таку кількість переглядів реклами. Навіть якщо брати по 10 рублів за 1000 переглядів, виходить 23.7 млрд. рублів.

Ви тільки вдумайтеся в цю цифру, адже це дохід всього за 24 години. Звичайно, підрахунки не точні, реклама показувалася не всім.

Добре, давайте припустимо, що кожен з 21 мільйона людей побачив рекламу хоча б раз. Виходить 210 мільйонів рублів за добу. Теж величезний показник, а у Facebook відвідуваність ще більше.

Платні послуги в соціальних мережах

Основним джерелом доходів залишається реклама, але і самі користувачі витрачають величезні гроші на подарунки, бонуси в іграх, різні статуси і багато іншого.

У всіх соц. мережах є внутрішня валюта (голоси, оки), вони також забезпечують дохід. Деякі вливають тисячі рублів на це.

Якщо вам потрібна внутрішня валюта популярної російської соц. мережі, використовуйте 3 сайту, де можна отримати голоси Вконтакте безкоштовно.

Навіть якщо уявити, що з кількох мільйонів користувачів, хоча б 100 000 учасників купують по одному голосу, виходить 700 000 рублів на добу або 21 млн. в місяць (враховуючи, що голос коштує 7 рублів).

Це грубий підрахунок прибутку Вконтакте, зате ви тепер маєте уявлення, які суми там крутяться.

Нічого дивного в тому, що Марк Цукерберг розробляє безпілотники і жертвує мільярди сиротам, немає. Грошей у нього реально багато, також, як у власників інших соціальних мереж. Щоденної прибутку вистачило б на покупку не однієї квартири в столиці нашої батьківщини.

Частина від великого пирога з електронними грошима можете «вирвати» і ви. Спробуйте заробіток в соціальних мережах, це просто, цікаво і вигідно.