Як збільшити конверсію інтернет-магазину?

Продажу товарів через інтернет-магазин – це ідеальний шлях до успішного бізнесу. Багато люди приступають до реалізації віртуальних магазинів, і варто відзначити, що виділяти прибуток цілком реально.

Як і будь-який інший вид бізнесу, відкриття інтернет-магазину пов’язано з деякими особливостями і вимагає від організатора наявності деяких знань. Відвідувачів сайту не так просто перетворювати в покупців, але при правильному підході конверсію можна збільшити.

У цій статті ви дізнаєтеся, як збільшити конверсію інтернет-магазину, які вже давно застосовуються на практиці.

Ефективне перетворення відвідувачів у клієнтів

Досвідчені фахівці стверджують, що основний упор для збільшення конверсії необхідно зробити на 3 фактори:

  • Викликати довіру у покупця. Щоб викликати довіру ви можете додавати відгуки, уявити ліцензії та розповісти про себе, але і цього може бути недостатньо. Після проведення декількох експериментів досвідчені оптимізатори переконалися, що збільшити конверсію можна за рахунок додавання рейтингу товарів. Все, що вам потрібно зробити – це встановити які-небудь зірочки навпроти кожного товару і подбати, щоб рейтинг найбільш продаваних товарів був високий. Більшість покупців в інтернеті вибирають товари з категорії «Самі купуються», так як довіряють думку інших.
  • Стимулювати дію бонусом. Один з найбільш ефективних варіантів збільшити кількість покупців, це запропонувати їм вигідні умови. Щоб не втрачати частину прибутку, необхідно використовувати цей спосіб правильно. Наприклад, використовуючи умови, що при покупці від 5000 рублів, до основної покупки додається якийсь бонус. У цьому випадку практика показала, що конверсія збільшується.
  • Поштовх до думки про покупку. Спонукати відвідувача до виконання замовлення можна кількома способами, але робити це потрібно акуратно, щоб не відлякати потенційного клієнта. Оптимальний варіант – це додавання інформації про оплату кредитною карткою або іншими методами. Наприклад, у картці кожного товару вказати «Оплата можлива через перерахування методів оплати».
  • Звичайно, це далеко не всі способи збільшення конверсії, але і ці варіанти допоможуть вам домогтися підвищення продажів. Деколи очевидні дрібниці можуть стати ефективним засобом для покращення бізнесу, пробуйте, експериментуйте і робіть свій сайт ще кращим.

    попередня статтяПравила внутрішньої оптимізації
    наступна статтяОщадбанк – введення і виведення коштів