Як знайти рекламодавця?

Зміст

  • Де знайти прямого рекламодавця?
    • Як скласти лист для звернення?

Всі вебмастера погодяться, що найкращий варіант для монетизації свого сайту – це пряма співпраця з рекламодавцями.

Якщо знайти людей, зацікавлених у розміщенні реклами на вашому ресурсі і готові платити за це нормальні гроші, можна забути про рекламні сервіси і передачу їм частини прибутку.

Як знайти рекламодавця для свого сайту? Щоб використовувати для монетизації пряму рекламу, доведеться постійно надсилати заявки з пропозиціями, але кому? У цій статті ми розглянемо кілька варіантів для пошуку контактних даних потенційних рекламодавців.

Де знайти прямого рекламодавця?

  • Реклама на інших сайтах. З великими компаніями вже співпрацюють багато вебмастера, а ви можете скористатися цим для пошуку рекламодавця. Для цього вам потрібно відвідати сайти конкурентів або проекти на схожу тематику і шукати блоки без вказівки рекламних мереж. Далі все просто – переходьте по рекламі, знаходите контактні дані і відправляєте пропозицію про співпрацю.
  • Просувні сайти. Даний спосіб практично не відрізняється від попереднього, тільки при його використанні ви не будете шукати рекламу саме від прямих рекламодавців. Потрібно зайти в різні рекламні сервіси і подивитися, які сайти просуваються. Якщо власник сайту платить за рекламу в якомусь сервісі, то напевно вашу пропозицію про пряму співпрацю його зацікавить. Схема не відрізняється, шукайте Email або Skype, після чого виходите на зв’язок з потенційним рекламодавцем.
  • Форуми. Через форуми в інтернеті можна знайти клієнтів практично для будь-якого виду послуг або товарів. Пошуки рекламодавців теж можна здійснювати через ці майданчики. Крім того, що багато рекламодавці самі створюють теми з пропозицією про співпрацю, ви можете пройти по популярних форумів і додати власну рекламу.
  • Незалежно від того, яким з цих способів ви скористаєтеся, вам потрібно скласти шаблон звернення до потенційним клієнтам.

    Як скласти лист для звернення?

    Не змушуйте потенційного рекламодавця занадто багато читати, зробіть свою пропозицію коротким і зрозумілим. Безпосередньо опишіть, які умови ви пропонуєте і не забудьте виділити вигоди клієнта, щоб він зацікавився.

    До вашого звернення обов’язково повинна бути прикріплена статистика сайту. Рекламодавець обов’язково захоче перевірити показники, щоб вирішити, наскільки вигідну пропозицію, ви йому робите.

    Надайте якомога більше даних, це позитивно позначиться на рішенні клієнта. Також не забувайте складати опис проекту. У ньому вказуйте, на яку тему створено ресурс, яка цільова аудиторія, які у вас цілі і так далі.

    Можливо, вам буде потрібно витратити багато часу на пошуки рекламодавців для сайту, але такі праці точно не будуть марними. Будьте готові до більшості відмов і ставтеся до неї з байдужістю, адже ви нічого не втрачаєте.

    попередня статтяРозвиток електронної комерції
    наступна статтяМаркетинг як засіб для обходу конкурентів