Які кольори лендинга варто використовувати?

Оформлення продають сторінок це важливий момент. Відвідувачі одностраничников діють на рівні інстинктів.


Якщо розробник лендинга професіонал, то він знає, як правильно створити сторінку, з якої користувач точно ознайомиться і виконає висновок, цільове дію.

Які кольори лендинга варто використовувати? У цій статті ми вирішили розібрати один з важливих моментів, яким цікавляться новачки.

Колірна гамма лендінгем пейдж також впливає на сприйняття інформації і викликає різні емоції у користувачів. Це вже тонкість з розряду психології, що допомагає підвищити конверсію.

Кращий колір лендинга для продажу товару

Оточення та оформлення впливає на людину. Наприклад, краще займатися спортом під мотивуючу активну музику, а не під повільні пісні.

Точно також, колір продає сторінки впливає на дії потенційних клієнтів. Численні дослідження це довели. Щоб ви могли підібрати колірну гамму не тільки за власним поглядам, але і з точки зору професіонала, ми вирішили описати вплив кожного кольору:

  • Жовтий – викликає почуття життєрадісності. На людей діє збудливо і на ура привертає увагу в поєднанні з чорним кольором. Людському оку найпростіше сприймати такі відтінки, тому на них відбувається реакція негайно.
  • Червоний – також як і попередній колір, збуджує створення, тільки набагато могутніше. З його допомогою передається теплота, але занадто яскравий тон може викликати тривогу. Бажано використовувати його тільки для виділення деяких об’єктів.
  • Чорний – стильний, елегантний і сильний колір, що вказує на надійність і престижність (викликає довіру). Повністю затемнювати лендінгем не варто, поєднуйте чорний колір з будь-якими іншими відтінками.
  • Помаранчевий – символізує достаток, здоров’я і щастя. Ідеально підходить для одностраничников з продажу товарів для великої аудиторії. Дослідження показали, що помаранчеві відтінки притупляють увагу і покупцям здається, що низька ціна.
  • Зелений – позначає молодість, оновлення, безпека і гроші. Для більшості людей, він символізує високу якість товару. У поєднанні з жовтим кольором, підійде для продуктів харчування. Застосовуйте і салатові відтінки, вони підійдуть для будь-якого сайту, що продає.
  • Фіолетовий – створює враження розкоші, багатства і творчості. Його часто застосовують продавці ювелірних виробів, картин, хутряних виробів. У поєднанні з червоним підсилює ефект творчості. У поєднанні з синім, викликає таємничість.
  • Синій – його обирають для бізнес-сайтів. Викликає колір мудрість, спокій і довіра. З усіх представлених гам, він є нейтральним. Поєднується з білим, блакитним і сірим, підійде для аудиторії жіночого і чоловічого.
  • Коричневий – якщо хочете викликати відчуття зрілості, багатства і спокою, застосовуйте цей колір. Годинник, тобачные вироби, кава, олії, шоколад і шкіряні вироби – кращі типи товарів для продажу на лендингах в цій колірній схемі.
  • Білий – зі свіжістю і чистотою асоціюється цей колір лендинга. Усіма людьми він добре сприймається, тому його застосовують скрізь. Тільки якщо використовується японський або китайський ринок, він не підійде (там він пов’язаний з трауром).
  • Сірий – відмінно поєднується з яскравими квітами. Це нейтральна гама, підходяща для розведення квітів і усунення строкатості. Також підійде для продають сторінок з будь-якими пропозиціями.
  • Звичайно, треба спиратися на власну думку. Робіть все так, щоб лендінгем в першу чергу, сподобався вам. Встаньте на місце клієнта і постарайтеся визначити привабливість одностраничника.

    Кожна дрібниця впливає на конверсію трафіку. Враховуйте правила оформлення кнопки CTA, це теж важливо.

    У мережі щодня з’являються продають сторінки, але їхня ефективність сильно відрізняється. Чому? Тому що одні лендінгем створюються професіоналами і в них враховуються всі дрібниці.

    Інші ж створюються новачками, які допускають помилки. Підбирайте кращу кольорову гаму для свого одностраничника, враховуйте цільову аудиторію і тип товарів.

    попередня стаття3 поради інтернет-підприємцям
    наступна статтяЯк знайти хорошого фрілансера?