Які слова можна і не можна використовувати у рекламі?

Зміст

  • Небажані слова для реклами
    • Ефективні слова; використовувані в рекламі

При написанні текстів, кожен автор намагається використовувати слова-магніти, які привертають увагу потенційних клієнтів і зачаровують їх.


Таких слів і фраз придумано багато, в інтернеті їх не складає труднощів знайти, але більшість цих складових текстів, вже заїжджені і втратили свою ефективність.

Які слова можна і не можна використовувати у рекламі? Варто віддати належне авторам, які за рахунок досвіду і статистики, становлять бази слів, володіють магнетичним властивістю. З їх допомогою вдається створювати реально ефективні PR тексти. Однак, все з часом втрачає актуальність, це потрібно враховувати.

Небажані слова для реклами

Досвідчені автори діляться своїми секретами, а для створення цієї статті, використовувалося думку професійних копірайтерів. Спочатку давайте розберемося, які слова використовуються дуже активно і вже не так сильно впливають на потенційних покупців.

Вони взяті з книги «Настільна книга копірайтера»:

  • аромат;
  • бездоганний;
  • блаженство;
  • вірний;
  • погляд;
  • смак;
  • вибір;
  • гармонія;
  • дійсний;
  • гідний;
  • єдиний;
  • звук;
  • ідея;
  • випробуваний;
  • істинний;
  • якість;
  • мрія;
  • насолода;
  • справжній;
  • неповторний;
  • оригінальний;
  • особливий;
  • відчуття
  • справжній;
  • правильний;
  • престижний;
  • рішення;
  • секрет;
  • досконалий;
  • унікальний;
  • колір;
  • ексклюзивний;
  • елітний.

В деяких списках слів-енергетиків вони досі присутні. Можливо, коли-то був толк використовувати їх продають статтях, але зараз його немає.

Краще взагалі не застосовувати їх при складанні PR тексту. Цей список можна продовжувати ще довго, останнім часом концентрація реклами висока, тому багато слів стають «затертими до дірок».

Ефективні слова; використовувані в рекламі

У другій частині статті ми розповімо, які слова в рекламі залишаються актуальними. Щоб матеріал був якісним на всі 100%, ми знову ж заручимся підтримкою професіонала.

На цей раз, потужні слова для реклами, візьмемо з книги Рона Теппера (маркетолог, публіцист і письменник):

  • активний;
  • надихаючий;
  • вражаючий;
  • видатний;
  • головний;
  • гарячий;
  • діяльний;
  • чудовий;
  • дражливий;
  • драматичний;
  • живий;
  • помітний;
  • заслуговує уваги;
  • значний;
  • дивовижний;
  • спопеляючий;
  • красивий;
  • світовий;
  • мучить;
  • незабутній;
  • приголомшуючий;
  • чарівний;
  • приголомшливий;
  • пекучий;
  • чарівний;
  • вражаючий;
  • привабливий;
  • привертав до себе увагу;
  • приємний;
  • надзвичайно зворушливий;
  • шановний;
  • захоплюючий;
  • дивовижний
  • вміє впливати на аудиторію;
  • чарівний;
  • енергійний;

Подібно роботу, впроваджувати всі ці слова в тексти не варто. Потрібно залишатися оригінальним і мати власну думку. Пишіть продають статті на свій розсуд, а дані списки використовуйте підказки.

Дізнайтеся, що таке рекламний копірайтинг, мистецтву написання продають статей доводиться довго вчитися.

Взагалі, досвідченому копірайтеру необхідно створювати свої бази. Починати зручніше з чужих добірок, тепер вони у вас є. Всього одне не правильне слово може стати причиною зниження ефективності тексту, підбирайте їх грамотно.

попередня статтяЩо таке ЛАММ інвестування?
наступна статтяЧарівні гаманці