Які вимоги висувати копірайтеру?

Нерозумно вважати, що всі інформаційні сайти наповнюються їх власниками. Коли на сайтах представлені тисячі статей, а він існує близько року, стає зрозуміло, що над проектом працює кілька людей.


Один автор просто фізично не може додавати багато матеріалів, тому залучає авторів.

Які вимоги висувати копірайтеру? Важливе питання, адже кожному блогеру або вебмайстру хочеться отримувати якісний контент. Ми вже розповідали, де шукати копірайтера, але після знаходження працівника, потрібно пояснити, що саме входить в його обов’язки.

5 вимог до роботи копірайтера

Якщо ви хочете, щоб не з’являлося спірних моментів у роботі автора, вам потрібно заздалегідь обговорити, на яких умовах ви співпрацюєте.

Висувайте свої вимоги копірайтеру, але пам’ятайте, чим їх більше, тим вище повинна бути оплата праці. Краще співпрацювати з професіоналом, який здатний виконати всі вимоги і добре платити йому, адже від якості контенту залежить розвиток вашого проекту:

  • Оформлення статті. Відвідувачі в першу чергу оцінюють зовнішній вигляд сторінки, деякі навіть на цьому етапі закриють сайт і підуть шукати інші ресурси. Щоб не допускати цього, вимагайте красивого оформлення контенту, щоб він був розділений абзацами, в ньому знаходилися підзаголовки і картинки.
  • Релевантність тексту. Є автори, які женуться за великою кількістю символів і бездумно розповідають у статтях про своє життя, наводять приклади, які не відносяться до основної ідеї і так далі. Допускати цього не можна, просіть, щоб автор менше лив води і додавав на сторінки тільки корисний Зміст .
  • Якість тексту. Сюди відноситься граматика, пунктуація і стилістика. На жаль, на деяких блогах доводиться спостерігати, як спочатку додається сила-силенна води, а сама суть розкривається в ув’язненні. Що вже говорити про граматичні помилки, які спостерігаючи, всі нормальні люди починають сумніватися в достовірності інформації.
  • Унікальність статті. Додаючи тексти з низькою унікальністю, ви ризикуєте потрапити під фільтри. Немає сенсу забороняти авторам користуватися рерайтинг, але є сенс встановлювати чіткі межі у відсотках унікальності. Наприклад, з шинглом 5 по Advego Plagiatus, краще вимагати 90%-95% унікальності. Я користуюся шинглом 3, тому допускаю статті з унікальністю від 85%.
  • Оптимізація тексту. За це вже доведеться доплачувати, адже грамотна оптимізація забирає у автора купу часу. У першому пункті вже порушена тема оформлення і підзаголовків. Крім цього, просіть автора знаходити і впроваджувати ключові слова. Якщо ви працюєте не через біржу, є сенс попросити його встановлювати внутрішні посилання.
  • Як показує практика, швидко знайти гідного автора проблематично. Доведеться попрацювати з багатьма людьми, щоб визначити, який потрібен копірайтер вашого сайту.

    Але без авторів запустити великий проект точно не вийде, а якщо ви готові залучити кілька людей, то краще створюйте окремі майданчики.

    Ваші тексти повинні бути не тільки привабливими для відвідувачів, але і відповідати всім критеріям пошукових систем. Подивіться, який контент подобається Google, це стане в нагоді вам, щоб придумати нові ідеї або встановити додаткові вимоги копірайтеру.

    Наповнення сайту-є найважливішим моментом у просуванні інформаційного ресурсу, але і про інших факторах забувати не варто.

    Встановивши вимоги копірайтеру і переклавши на його плечі написання статей, займайтеся іншими справами. Приміром, користуйтеся рекламою, SMO і SMM, купуйте посилання і так далі.

    попередня статтяКлієнти люблять компліменти
    наступна стаття5 правил торгівлі бінарними опціонами