Якість трафіку сайту

Щоб грамотно оцінити будь-який сайт, необхідно розглядати як можна більше параметрів. На розгляд якості трафіку потрібно виділити більше всього часу, так як є багато факторів, за якими його можна перевірити.

Якість трафіку сайту оцінюється за 11 різними показниками. Наприклад, якщо ви вирішили купити сайт, вам обов’язково потрібно переконатися, що відвідувачі сайту – це реальні люди. У цій статті ми представимо вам кілька критеріїв, за якими можна оцінити якість трафіку будь-якого ресурсу.

Як оцінити якість трафіку сайту?

  • Відвідуваність – перший і самий важливий фактор. Великі показники ТІЦ, хороші позиції і якісна посилальна маса можуть й не приносити сайту багато користі в плані трафіку, тому даний показник дуже важливий.
  • Джерела трафіку – краще всього пошуковий трафік. Є і багато інших нормальних джерел, багато вебмастера користуються накрутками, але в цьому випадку якість трафіку занадто низька.
  • Демографія – кожен сервіс статистики збирає дані про місце розташування відвідувачів сайту. Теж важливий показник, який стане в нагоді для просування по геозависимым запитам.
  • Лояльність – цей показник вказує на відсоток відвідувачів, які повертаються на сайт. Для комерційних ресурсів оптимальний відсоток повернень 30-40%, якщо у вашої майданчики він нижче, варто задуматися над поліпшенням сайту.
  • Сторінки входу – це сторінки, з яких користувачі приходять на сайт. Такі сторінки потрібно уважно аналізувати і брати їх за приклад. Важливо, щоб з цих сторінок не спостерігався високий відсоток виходу.
  • Сторінки виходу – ви напевно вже здогадалися, що це за сторінки. Після переходу на них, більшість відвідувачів залишає ресурс. Це потрібно виправляти, покращуйте дані сторінки.
  • Ключові слова, за якими запитами на ваш сайт приходять користувачі? Якщо вони збігаються з ключами з вашого семантичного ядра, це добре, а якщо не збігаються, значить, ядро було складено не правильно.
  • Конверсія – основний показник, який позначається на доходах сайту. Він показує, скільки відвідувачів виконали дії, що приносять вам прибуток. Це може бути замовлення товару, клік по рекламі або придбання чого-небудь в партнерській програмі.
  • Перегляди – також як і відвідуваність, цей фактор враховується пошуковими системами. В залежності від структури і типу сайту, оптимальна кількість переглядів може бути різним.
  • Рівень відмов – даний показник є відсоток відвідувачів, які зайшли на сайт за посиланням, не зробили жодного переходу, а також перебували на сторінці менше 15-30 секунд і закрили сторінку.
  • Час відвідування – один з поведінкових факторів, що враховується пошуковими системами. Знову ж таки не можна назвати конкретні цифри, так як сайти бувають різними, але якщо відвідувач проводить багато часу на ресурсі, це, безумовно, добре.
  • За допомогою представлених факторів, кожен зможе правильно оцінити якість трафіку будь-якого сайту. Повноцінний аудит ресурсу не обходиться без перевірки його трафіку, а за рахунок проведення таких перевірок, ви можете дізнатися, в якому напрямку необхідно покращувати проект.

    попередня статтяЯк заробити 1000$ Вконтакте?
    наступна статтяЯк створити логотип безкоштовно?