Який аккаунт Вконтакте потрібен бізнесменові

Віртуальний бізнес це відмінна можливість досягти фінансового благополуччя, але стати успішним підприємцем можуть далеко не всі.

Чому? Тому що не всі готові вчитися і враховувати кожну дрібницю, пов’язану з бізнесом в інтернеті. Адже навіть акаунт у соціальних мережах, може певною мірою вплинути на вашу діяльність.

Який аккаунт Вконтакте потрібен бізнесменові? Частина ваших клієнтів точно віддадуть перевагу спілкуватися в соціальних мережах, а, крім цього, проект Вконтакте може приносити безліч нових клієнтів. Тому, потрібно створити собі якісний профіль для бізнесу, а як це зробити, ми зараз розповімо.

Вконтакте для бізнесу

  • Аватарка – як кажуть «зустрічають по одягу», тому потрібно підібрати гарну фотографію для свого профілю, де зображені саме ви, видно ваше обличчя, і ви добре виглядаєте. За рахунок розміщення реальної фотографії, ви підвищите довіру до себе.
  • Статус – намагайтеся якомога частіше оновлювати інформацію у вашому статусі, оновлюючи її цікавими фразами. Наприклад, це можуть бути цитати, інформація про знижки, корисна інформація для клієнтів і так далі.
  • Наповнення – незважаючи на те, що ви створюєте сторінку для бізнесу, її можна використовувати в особистих цілях. Всілякі коментарі, фотографії з друзями та реальне спілкування, це також підвищує до вас довіру.
  • Друзі – для ефективної бізнес-сторінки Вконтакте, вам обов’язково потрібно буде набрати багато друзів. Не лінуйтеся і відправляйте максимальну кількість заявок кожен день. Крім того, це підвищує довіру до вас, таким чином можна знаходити нових клієнтів.
  • Обмеження – ніколи не публікуйте інформацію на сторінці, яка є занадто особистим або не відповідає вашому іміджу. Пам’ятайте, ви бізнесмен і не варто публікувати фотографії з вашої п’ятничної зустрічі з друзями в барі.
  • Групи – вступайте тільки в тематичні групи, відповідні вашої діяльності. Це допомагає підвищити інтерес до вашої сторінки з боку цільової аудиторії. Періодично діліться цікавими записами з популярних спільнот.
  • Активність – знаходите достатньо часу, щоб писати коментарі та спілкуватися з іншими користувачами соціальної мережі. Чим більше коментарів ви напишіть, тим більше людей відвідає вашу сторінку, але пам’ятайте, що всі вони повинні бути якісними і цікавими.
  • Своя група – не зайвим буде і створення окремого співтовариства для вашої діяльності. У ньому ви можете не тільки розміщувати рекламу, але і ділитися своїми успіхами розвитку.
  • Сторінка в соціальній мережі може стати відмінним джерелом клієнтів для вашого бізнесу. На жаль, багато, хто намагається скористатися цим, ведуть свій профіль не правильно. Погодьтеся, нікому не хочеться додавати в друзі людини, у якого на аватарці чоботи або список надаваних послуг.

    Постарайтеся зробити реальну сторінку і викликати інтерес цільової аудиторії, це набагато ефективніше, ніж робити фейкові сторінки з товарами.

    попередня статтяПомилки початківців копірайтерів
    наступна стаття6 секретів успішних інтернет-магазинів