З чого починається ефективна реклама?

З якою складовою бізнесу стикається кожна пересічна людина в повсякденному житті? З рекламою. На сьогоднішній день, величезна кількість реклами постійно представляється нам, на щитах в місті, по телевізору, в інтернеті, в газетах, в метро і навіть в SMS розсилках.

Фахівці стверджують, що приблизно 70% від цієї реклами можна назвати не ефективною і складеної з численними помилками.

Чому ця цифра настільки велика? Тому що багато підприємців не є професійними маркетологами, але при цьому не бажають платити гроші за залучення фахівців.

Ефективна реклама, яка вона?

У мережі теж дуже багато «поганий» реклами, тому ми вирішили розповісти читачам Workion.ru з чого починається ефективна реклама:

  • Аналіз цільової аудиторії. Це обов’язковий фактор, який потрібно врахувати при розробці реклами. Ви повинні чітко знати, що потрібно вашим клієнтам і що вони оцінять по достоїнству. Крім цього, у вас повинно бути уявлення про те, які групи людей більшою мірою зацікавлені у вашій діяльності, щоб визначити відповідні джерела трафіку.
  • Мета реклами. Ще один ключовий момент, кожен, хто вирішив створити ефективну рекламу, спочатку повинен задаватися метою. Якщо ви зрозумієте, що саме вам потрібно від ваших потенційних клієнтів, вам буде простіше до них донести.
  • Гарний заголовок. Найважливіша складова будь-якого виду реклами – це її заголовок. Він одночасно виконує кілька функцій, захоплення уваги, інформативності, мотивації і заклику до дії.
  • Стиль інформації. Коли створюється рекламний текст, кожен задається питанням, в якому краще стилі його складати. Універсальний і результативний варіант – писати так, як ніби ви спілкуєтеся зі своїм другом. Дотримуючись певних норм, ви зможете домогтися довіри й прихильності клієнта.
  • Оригінальність. Більшість рекламників не обтяжують себе розробкою цікавої реклами, а використовують шаблони, які довели свою ефективність. Рано чи пізно все втрачає актуальність, тому ваша реклама повинна хоч чимось відрізнятися від аналогічних пропозицій.
  • Подання вигод. Складаючи опис свого товару, не робіть акцент на його фізичних властивостях, краще розкажіть, чим він може бути корисний для покупців. Наприклад: не говорите «пропонуємо вам курс з 25 корисних, докладних і якісних уроків», скажіть «використовуючи курс, ви навчитеся не тільки продавати, але і правильно спілкуватися, складати речення і т. д.».
  • Доповнити цю статтю можна радою щодо використання моделі створення реклами під назвою AIDA. Згідно їй, вам необхідно складати рекламу за принципом – Захоплення уваги, розвиток інтересу, спонукання бажання, заклик до дії.

    Маркетинг – це тонка наука, а якщо стати професіоналом в цій області, можна домогтися грандіозних успіхів.

    попередня статтяСтратегія Буратіно для бінарних опціонів
    наступна статтяЗарубіжна рекламна мережа Chitika.com