Заборонені теми для манимейкеров

Цікаве спілкування, це одна з причин, по якій ми зустрічаємося з друзями, заходимо в соціальні мережі або набираємо чийсь номер телефону.

Наш блог створений на тему фінансів, багато наші читачі часто спілкуються з підприємцями і тими, хто працює в інтернеті.

Правильне спілкування – це запорука цікавої бесіди.

Щоб бесіда складалася, доводиться вибирати теми, але деякі з них можуть бути не придатними.

Якщо ви не хочете заплутати співрозмовника і продовжити з ним діалог, ніколи не використовуйте заборонені теми для манимейкеров. Особливо це важливо, якщо ви намагаєтеся встановити ділові зв’язки.

Теми, що не підходять для ділового спілкування

Далеко не про все можна поспілкуватися з людиною, яка заробляє в інтернеті. Є загальні теми, які підходять для бесіди з ким завгодно – фільми, погода, автомобілі, але є й такі теми, на які краще не переходити:

  • Заробіток і доходи. Далеко не всім хочеться обговорювати свої фінанси, тим більше деякі їх приховують. Найпопулярніше питання до манімейкер, фрілансерів та блогерам – це «Скільки ти заробляєш?». Краще не задавати подібних питань, по-перше, людина, може бути, не хоче розкривати цю інформацію. По-друге, робота може настільки набриднути, що розмовляти про це просто не хочеться.
  • Особисте життя. Якщо ви встановлюєте ділові зв’язки, то яка вам різниця, з ким живе ваш співрозмовник і хто йому більше подобається. Тема не підходить ще й тому, що у ділових людей не завжди складаються стосунки з протилежною статтю. Хто знає, ви можете зачепити його за живе, особисте життя, на те й особистий, щоб ні з ким не обговорювати.
  • Політика. Про політику люди розмовляють часто, але цей варіант теж не підходить, адже у вас з співрозмовником можуть виявитися протилежні погляди. В цьому випадку точно не вийде цікавої бесіди. Можливо, після висловлення своєї політичної позиції, ви просто знищите інтерес спілкування. Варто відзначити, що нав’язливість при обговоренні політичних тем взагалі не прийнятна.
  • Свої успіхи. Є категорія людей, яка при кожній нагоді намагається розповісти, чого їм вдалося досягти і, наскільки вони успішні. Є думка, що демонструючи свій дохід, вони зацікавлять співрозмовника і у нього з’явиться бажання підтримувати діалог або навіть запропонувати співпрацю. Хвальків ніхто не любить, скромність прикрашає людину, тому чекайте навідних питань.
  • Неприємні теми. У кожного є якісь неприйнятні теми для спілкування, це потрібно визначати в міру спілкування. Наприклад, якщо ви поставили кілька запитань, отримали загальні відповіді або взагалі їх не отримали, краще забути про це і більше не повторюватися. Людині може не хотітися говорити про що завгодно, стежте за його поведінкою.
  • У бізнесі і віддалену роботу, спілкування є найважливішою складовою. Є маса прикладів того, як люди встановлювали ділові зв’язки, а потім це переростало в постійне співробітництво.

    Грамотний підприємець повинен вміти не тільки заводити бесіди з іншими манимейкерами, але і навчитися правильному спілкуванню з клієнтами.

    Хочете, щоб вам як можна частіше приходили повідомлення від людей, з якими вам подобається спілкуватися? Тоді вибирайте відповідні теми і не вводьте їх у незручні положення. На жаль, цю помилку допускають новачки занадто часто, обмежуючи самих себе від корисних зв’язків.