Заробіток на парковках в інтернеті

Про деякі способи заробітку в інтернеті, користувачі навіть не здогадуються.


Партнерські програми зараз відкриті для величезної безлічі різних компаній, в тому числі і для парковок, але поки тільки в столиці Росії. За те, що хтось бронює місце для свого автомобіля, ви можете отримати гроші.

Заробіток на парковках в інтернеті це відмінний варіант для монетизації столичного трафіку. Також підходять туристичні сайти, так як багато людей шукають парковку, щоб дістатись на авто до аеропорту, а потім полетіти в потрібному напрямку.

Окремої партнерки для цього не створювалося, тому потрібно використовувати мережу партнерських програм.

Заробляй з Park&Fly

Щоб скористатися унікальною пропозицією, вам буде потрібно зареєструватися на Travelpayouts.

Там пропонується кілька партнерських програм, серед яких є оффер Park&Fly. Саме за нього ви будете рекламувати паркування поблизу аеропортів, щоб отримувати 7% від витрачених клієнтами грошей.

Цільова аудиторія для оффера – це люди від 20 до 45 років, мають свій автомобіль і часто використовують перельоти.

Можна монетизувати не тільки московський трафік, жителі регіонів теж користуються парковками, причому середній чек по них вище 3500 рублів, у той час як москвичі в середньому витрачають 1750 рублів. Отже, ваша прибуток становить від 120 до 250 рублів за кожну бронь.

За статистикою, рівень конверсії коливається від 5% до 15%. З жовтня по березень спостерігається підвищений попит, тому грошей вдається заробляти більше. Люди часто літають у свята, тому кількість замовлень теж збільшується.

Запрошені користувачі будуть потрапляти на спеціальний сайт. Статистика говорить про те, що майже всі відразу бронюють місця на парковці, це займає не більше 3х хвилин:

Ви можете залучати клієнтів будь-якими способами. Звичайно, найкращий варіант – це створення цільових сторінок на своєму сайті. Якщо у вас є відповідна майданчик, напишіть кілька постів з ключовими словами:

  • парковка Внуково (Шереметьєво/Домодєдово);
  • стоянка Внуково (Шереметьєво/Домодєдово);
  • як дістатися до аеропорту Внуково (Шереметьєво/Домодєдово).

Щоб партнери могли ефективно залучати клієнтів, їм пропонуються промо матеріали. Це можуть бути віджети, звичайні посилання і банери:

Людям, які відправляються у подорож чи відрядження, набагато вигідніше сплатити паркувальне місце, ніж замовляти таксі або добиратися до аеропорту на метро. На цю тему навіть створена інфографіка:

Можете використовувати її, як додатковий промо-матеріал. Зверніть увагу, сервіс ще й пропонує безкоштовну упаковку багажу.

Автомобілі клієнтів будуть перебувати під охороною, є додаткові послуги, а підтримка сервісу працює цілодобово. Загалом, вам буде чим заманювати людей.

Якщо у вас є майданчик на тему туризму, тоді вам стане в нагоді туристична партнерка Travelata.

Винагорода за офферу Park&Fly не найвища, але ви навіть не уявляєте, наскільки багато людей бронює місце для паркування поблизу аеропортів. Для отримання додаткового заробітку це відмінний варіант, а запрошені вами люди обов’язково виявлять подяку.

попередня статтяЗа що блокують сайти?
наступна стаття5 порад по арбітражу трафіку