Завжди зниження цін працює?

При запуску будь-якого бізнесу, підприємців замислюються над тим, яким чином вони зможуть обійти конкурентів.

Деякі вносять якусь оригінальність у свою діяльність, а деякі використовують перевірені часом способи, наприклад, знижуючи ціни.

Завжди зниження цін працює? Скажемо вам більше, даний маркетинговий хід може бути не тільки не ефективним, але й зовсім негативним. Причин, по яких краще відмовитися від занижених цін дещо і зараз ми вам їх представимо.

Чому продавати дешево не вигідно?

  • По-перше, якою б гарною не була модель вашого бізнесу, рано чи пізно на ринок вийдуть конкуренти, що пропонують більш вигідні умови. У зниження вартості є певні пороги, які неможливо обійти, тому ви нічого не зможете зробити і тільки тоді зрозумієте, що обрали правильну стратегію.
  • По-друге, далеко не всі люди віддають перевагу пропозиціям з низькою вартістю. У більшості випадків дешево – значить не якісно і люди це прекрасно розуміють. Так, низькою вартістю можна привернути підвищену увагу, але є маса інших напрямів, які так само ефективно будуть працювати.
  • По-третє, намагаючись якомога більше знизити ціни, ви обов’язково «уріжете» різні витрати. До чого це може призвести? До повної втрати якості. Наприклад, відмовляючись від платної доставки товарів з Китаю вибираючи безкоштовну авиапочту, ви зможете непогано заощадити, але у якому вигляді прийдуть товари залишається тільки гадати.
  • Запам’ятайте для себе просту істину, надання низьких цін – це один з тисяч варіантів того, як залучити клієнтів. Почніть мислити нестандартно і розширюйте свій кругозір, врешті-решт, це обов’язково приведе вас до позитивних результатів.

    Якщо у вас вийде виділитися серед конкурентів без зниженою вартістю, можете вважати це величезним успіхом.