Збільшення продажів

Маркетингові стратегії продажів, це величезний список різних прийомів, кожен з яких спрямований на єдину мету – домогтися продажу товару. Досвідчені підприємці в торговому бізнесі використовують різні методи мотивації клієнтів, у тому числі і обмеження пропозиції.

Встановлюючи визначені межі, вдається дати зрозуміти клієнту, що відкласти покупку на «потім» не вийде і треба купувати саме зараз. Напевно ви вже помічали використання цієї стратегії в інтернеті, де встановлюється лічильник з таймером, по закінченню якого ціна змінюється в більшу сторону.

Хитра схема для збільшення продажів

Збільшення продажів через обмеження пропозицій, є ефективним методом, це суспільно доведено і певною мірою позначається на обсягах укладених угод. Але варто враховувати один важливий момент, така стратегія може і відлякати покупця, якщо не грамотно скористатися.

Уявіть собі ситуацію, що ви приходите в магазин одягу і бачите сорочку, яка ідеально вам підходить і подобається. Продавець тут же звертає вашу увагу на те, що постачання цього товару була виконана вчора і всього за один день сорочки розкупили з величезною швидкістю, а ваш розмір залишився в єдиному екземплярі.

Бажання купити цю річ збільшиться в кілька разів, а саме цього і домагається продавець.

Ви, як продавець теж повинні про це замислюватися і використовувати цю стратегію на практиці. Для обмеження пропозиції можна використовувати кілька пояснень:

  • По часу (ви можете вказати певну дату, після якої ваш товар буде доступний за реальної причини, наприклад, ви передасте його іншому продавцю).
  • За кількістю товарів (якщо продаються реальні товари, то досить виходити з їх кількості, якщо ж електронні товари, то потрібно знайти причину, по якій ви готові передати товар певного кола покупців).
  • За додатковими пропозиціями (до товару можна додавати різні бонуси, промо-коди та багато іншого).

Найголовніше, це знайти реальну причину, по якій ви змушені продавати товари за зниженою вартістю. Не варто думати, що споживачі дурні люди, таку помилку допускає величезну кількість підприємців.

Наприклад, не рідко можна спостерігати, як закінчується таймер обмеженої пропозиції і після цього запускається повторно. Можливо, вам і вдасться таким способом залучити покупців, але гарної репутації ви навряд чи досягнете.

Прикладів грамотного використання обмеження пропозицій досить багато. Не так давно американські підприємці створювали обмежений курс навчання для вузьких сфер діяльності в інтернеті.

Тираж становив 700 копій, а обмеженість пояснювалася тим, що якщо всім буде доступна ця інформація, вузька сфера діяльності буде надто переповненій і методи виявляться просто не працюють. Практика показала, що їх метод спрацював на всі 10 балів, і в максимально стислі терміни вони реалізували свої товари, після чого сумлінно закрили продажу.

Найважливіше при використанні методу обмеженої пропозиції – це налаштування уваги не на збільшення продажів, а на пояснення потенційним покупцям, що потім або коли-небудь, вони не зможуть зробити цю покупку, їм потрібен ваш товар, і для його отримання потрібно діяти прямо зараз.