Зворотне золоте правило бізнесу

Зміст

  • Вчіться певного бізнесу
    • Як застосувати зворотне правило?

Володіючи бажанням побудувати власний бізнес, найімовірніше, ви почнете з вивчення супутньої інформації, яка допоможе вам отримати масу теоретичних знань. Дуже важливо для навчання обирати не загальну інформацію, а більш вузького спрямування.

Наприклад, ви вирішили побудувати інформаційний бізнес, отже, вам потрібно шукати інформацію саме за цим напрямом діяльності.

Чому не можна вивчати загальну інформацію? Вивчати ви можете що завгодно, але деякі поради і рекомендації з загальних даних, можуть не підходити для вас. Відмінний приклад – це золоте правило, прописане у більшості книг про бізнес «Спочатку потрібно створити товар, а після цього організовувати маркетингові дії».

Вчіться певного бізнесу

Правило зазначене вище може бути набагато ефективніше в інформаційному бізнесі, якщо використовувати його в зворотному порядку. Іншими словами, вам спочатку потрібно отримати аудиторію людей, зацікавлених в чому-небудь, а після цього запропонувати їм те, що їм найбільше потрібно.

Багато бізнесменів в мережі стикаються з однаковою проблемою. Вони створюють якісний сайт, розробляють корисні инфотовары, але з-за низької кількості трафіку їх ресурсу не отримують достатньо продажів. Тепер вам має бути зрозуміло, чому зворотне правило працює більш ефективно.

Як застосувати зворотне правило?

Для початку розробляється ресурс, який здатний залучити більшу аудиторію користувачів. Наприклад, це може бути якийсь блог, після його запуску і розвитку, аудиторія ваших читачів може використовуватися для продажу. Враховуючи їх інтереси, питання, коментарі і думки, ви зможете розібратися, що їм потрібно і який товар вони точно у вас куплять.

Коли зберете достатньо інформації про цільової аудиторії і її уподобання, приступайте до розробки інформаційного товару. Вам буде набагато простіше скласти Зміст продукту, якщо ви будете володіти необхідною для цього інформацією. Вам здається це занадто складним? Але це найкращий шлях до успішного інфобізнес.

Зворотне золоте правило бізнесу в сфері інформаційного бізнесу працює досить ефективно, тому, спочатку організуйте джерела трафіку, а тільки потім розробляйте товар і пропонуйте його цільової аудиторії. Буде набагато краще, якщо таких джерел буде кілька, наприклад, створюєте блог і доповнюєте його форумом.

Також не забувайте, що за рахунок вашої майданчики ви не тільки будете отримувати трафік, але і завойовувати довіру потенційних клієнтів.

попередня статтяОцінка ефективності стратегії для опціонів
наступна статтяКлієнти люблять компліменти