Через рекламну систему Adsense монетизують величезна кількість майданчиків, а деякі вебмастера, навіть створюють MFA сайти.
При використанні цього способу заробітку на сайті, необхідно встановлювати контекстну рекламу, а за кожен клік по ній, нараховується дохід власнику майданчики.
Залежить прибуток в даному випадку від вартості кліка і від кількості переходів по рекламі. Бувають випадки, коли вартість кліка різко знижується, а пов’язано це може бути з різними причинами.
Чому впала ціна за клік Adsense? У цій статті ми розглянемо причини, які зустрічаються найчастіше.
Падіння доходів від Adsense
- основна причина зниження ціни за клік, це використання різноманітних накруток. Навіть якщо ви користувалися накруткою відвідуваності, це може позначитися на суми заробітку, так як Adsense враховує і покази;
- вартість може бути знижена, якщо після переходу по рекламі більшість ваших відвідувачів, швидко залишають рекламований ресурс. Тому не радиться мотивувати людей натиснути на рекламний блок;
- не якісний трафік теж вважається однією з частих причин. Бажано, щоб основна маса відвідувачів була залучена з пошукових систем;
- наступна причина, це додавання декількох блоків з рекламою Adsense на сайт. Чим більше ви їх розміщуєте, тим менше може ставати вартість кліка;
- остання причина полягає у високій концентрації реклами на сайті. В даному випадку мова йде не тільки про контекстні блоки, але і про всі інші формати реклами, навіть від інших систем.
Взагалі вартість кліка розраховується по серйозному алгоритмом, тому визначити абсолютно всі причини зниження вартості, практично неможливо. Якщо ж вам довелося зіткнутися з такою проблемою, то почніть усувати недоліки, які описані в пунктах вище.