Чому впала ціна за клік Adsense?

Через рекламну систему Adsense монетизують величезна кількість майданчиків, а деякі вебмастера, навіть створюють MFA сайти.

При використанні цього способу заробітку на сайті, необхідно встановлювати контекстну рекламу, а за кожен клік по ній, нараховується дохід власнику майданчики.

Залежить прибуток в даному випадку від вартості кліка і від кількості переходів по рекламі. Бувають випадки, коли вартість кліка різко знижується, а пов’язано це може бути з різними причинами.

Чому впала ціна за клік Adsense? У цій статті ми розглянемо причини, які зустрічаються найчастіше.

Падіння доходів від Adsense

  • основна причина зниження ціни за клік, це використання різноманітних накруток. Навіть якщо ви користувалися накруткою відвідуваності, це може позначитися на суми заробітку, так як Adsense враховує і покази;
  • вартість може бути знижена, якщо після переходу по рекламі більшість ваших відвідувачів, швидко залишають рекламований ресурс. Тому не радиться мотивувати людей натиснути на рекламний блок;
  • не якісний трафік теж вважається однією з частих причин. Бажано, щоб основна маса відвідувачів була залучена з пошукових систем;
  • наступна причина, це додавання декількох блоків з рекламою Adsense на сайт. Чим більше ви їх розміщуєте, тим менше може ставати вартість кліка;
  • остання причина полягає у високій концентрації реклами на сайті. В даному випадку мова йде не тільки про контекстні блоки, але і про всі інші формати реклами, навіть від інших систем.

Взагалі вартість кліка розраховується по серйозному алгоритмом, тому визначити абсолютно всі причини зниження вартості, практично неможливо. Якщо ж вам довелося зіткнутися з такою проблемою, то почніть усувати недоліки, які описані в пунктах вище.