Напевно, сьогодні вже неможливо знайти нішу в інтернеті, де не спостерігалася б конкуренція.
Особлива боротьба ведеться в сфері оптимізації і просування сайтів, де працюють десятки тисяч професіоналом. Деяким з них вдається домагатися відмінних результатів, але при цьому позиції інших знижуються.
Постійна гонитва за Топовими позиціями у видачі, змушує витрачати величезні гроші і постійно працювати над вдосконаленням майданчиків. Правильна SEO конкуренція відбувається не тільки за рахунок поліпшення та відстеження своїх показників, необхідно постійно аналізувати дії конкурентів.
Як потрібно боротися з конкуренцією оптимізаторам?
Всім, хто займається оптимізацією і просуванням, потрібно проводити серйозні роботи по збору даних про конкурентів, зокрема це:
Визначення конкурентів. Насамперед потрібно виділити найбільш впливових конкурентів, щоб знати, з ким ви маєте справу. За їх діяльністю доведеться постійно стежити і при необхідності вживати правильні дії.
Оцінка своїх можливостей. Щоб обійти конкурентів, необхідно вживати якісь оригінальні кроки або використовувати більш потужні інструменти. Проведіть оцінку і переконайтеся, що у вас є все необхідне для обходу серйозних конкурентів.
Ключові слова. Ваша статистика дозволяє визначати кращі ключові слова, а якщо ще і користуватися статистикою конкурентів, можна отримати масу корисної інформації. Єдина проблема – це отримання доступу до статистики, але якщо вам це вдасться (не всі її приховують), тримайте це як козир.
Відстеження лідерів. Зміни в алгоритмах пошукових систем відбуваються постійно, але представники пошукачів заявляють про це не завжди. Слідкуйте за всіма змінами в пошуковій видачі, і як тільки комусь вдається поліпшити позиції, приступайте до уважної перевірки способів, які для цього використовувались.
Соціальні мережі. Вже і новачкам відомо, що соціальні мережі допомагають просувати ресурси, тому не зайвим буде стежити за соціальною активністю своїх конкурентів. Не забувайте, що в соціальних мережах також просуваються по ключовим словами.
Конкурентна SEO стратегія. Щоб обійти конкурентів, вам обов’язково знадобиться власний план дій, тобто певна стратегія. Врахуйте все, ключові слова, позиції, соціальну активність, способи просування і багато іншого, щоб побудувати кращу стратегію з просування.
Порівняння сайтів. Як комусь вдалося вийти на більш високі позиції, ніж у вас? Це може бути пов’язано з внутрішньою оптимізацією ресурсу. Відкривайте свій ресурс і сайт лідера у видачі та порівнюйте всі показники. Не зайвим буде скористатися системою Megaindex для збору даних про певних сторінках.
Ви постійно намагаєтеся вийти на високі позиції, за рахунок покращення сайту і покупки посилань? А уявіть, що у вас був не ідеальний сайт, а лише трохи краща площадка, ніж у інших? В такому випадку ви б теж отримали хороші позиції.
Саме тому кожну сторінку треба просувати, аналізуючи конкурентів і роблячи її хоча б не на багато краще, ніж у них.
Абсолютно будь-який бізнес може бути залежним від сезонності, а зокрема від календарних свят. Ні для кого не секрет, що до 8 березня власники квіткових салонів отримують максимальний прибуток, також як і перед сезоном відпусток квитки розкуповуються в туристичних компаніях.
Зміст Чим займається Questra?Як вкласти гроші на Questra? Різні особливості проекту Questra Вклади в інтернеті допомагають багатьом людям стати багатшими, але не всі розбираються в тому, як прокручувати гроші.
Зміст У що пограти на Rushplay?Як проходить гра? Поповнення рахунку і виведення грошей Не всі ігри в інтернеті однаково цікаві користувачам. На блозі Workion ми часто розповідаємо про інвестиційні ігри (Taxi Money, Golden Birds), де можна непогано заробити, практично нічого не роблячи.