В тих сферах діяльності, де складно розібратися, абсолютно завжди з’являються різні міфи і помилки. Як правило, вони створюються людьми, недостатньо знаючими, але бажають зробити власні висновки.
Сфера реклами в соціальних мережах є складною, тому і в ній є безліч помилок. Міфи про рекламу Вконтакте, ми розглянемо в цій статті. Враховуючи те, що ця соціальна мережа є одним з кращих інструментів по просуванню і розкрутці, інформація повинні стати вам у пригоді.
Правда і неправда про рекламу Вконтакте
Реклама Вконтакте дуже дорога. Стверджувати про те, що проведені рекламні компанії в соціальних мережах супроводжуються серйозними витратами не можна. Звичайно, вклади можуть знадобитися суттєві, але і в будь-якій іншій сфері вам довелося б платити за високу ефективність. Є альтернативний міф, що реклама Вконтакте дуже дешева, це теж невірне твердження, однозначно відповісти тут неможливо.
Багато передплатників майданчики – висока ціна. Ви можете запустити рекламу в групі з 100 000 передплатників і провести ці ж дії з пабликом, на який підписано близько 30 000 людей, а результат може бути однаковий. Велика кількість передплатників – це не основний показник якості. Аудиторію треба оцінювати по безлічі факторів, від зацікавленості у вашій тематиці, до активності.
Пост на годину – найкращий варіант. Найпоширеніша помилка, яку багато хто вважає достовірною інформацією. Численні дослідження довели, що розміщені в спільнотах пости приносять користь протягом 24 годин. Звичайно, в першу годину ефективність підвищена, але краще запускати рекламу на добу.
Рекламу у вихідні краще не запускати. Якщо ви думаєте, що на вихідні і святкові дні ви не зможете провести ефективну рекламну компанію, то ви помиляєтеся. По конверсії показники будуть приблизно однакові, а якщо враховувати кількість переглядів, то воно буде дещо більшим на вихідні.
Креатив не обов’язковий. В даний міф вірить невелика кількість людей, тим не менш, він теж існує. Соціальні мережі – це розважальні портали і в першу чергу їх відвідують для цікавого проведення часу. Якщо ваша реклама буде креативною, вона буде сприйматися не як «непотрібна» інформація, а як розважальний контент.
До власників майданчиків потрібно звертатися безпосередньо. Частково це твердження правильне, так як в цьому випадку вам вдасться заощадити. Але з іншого боку, угода не буде безпечною, в той час як за невелику комісію системи, її адміністрація забезпечить гарантії. Крім цього, розміщуючи рекламу через системи, ви економите багато часу.
У висновку хотілося б розглянути питання про те, чи залежить тематика майданчиків і вартість реклами. Так, наприклад, жіноча і бізнес тематика на даний момент відрізняються підвищеними цінами через рекламу. Тепер про рекламу Вконтакте ви знаєте трохи більше і при необхідності, зможете застосувати ці знання на практиці.
Зміст Легкий заробіток на Socpublic Як заробити гроші на Socpublic? Прибуткові конкурси на Socpublic Статуси і рейтинг Socpublic Socpublic Agent - завантажити програму Скільки можна заробити за годину на Socpublic? Як заробляти більше на платних завданнях Соцпаблик? Поради та хитрості заробітку на Socpublic Платні завдання на Socpublic, це найкращий спосіб заробітку? Відео як заробити на Socpublic
Ні для кого не секрет, що професіонали в сфері спортивних ставок отримують пристойні гроші. Вони складають прогнози, аналізують команди, враховують кожну дрібницю, щоб отримувати прибуток зі ставок.
Ось уже пяте тисячоліття люди грають в нарди, і ця проста настільна гра не втрачає свою актуальність. За рахунок своїх особливостей, нарди знайшли величезну кількість шанувальників, а деякі проводять за ній по декілька годин у день.