Корисні сервіси для фахівців SMM

За довгі роки розвитку, соціальні мережі отримали колосальну популярність і офіційні джерела свідчать, що за кількістю відвідувачів, вони вже обганяли пошукові системи.


Природно, це привертає увагу рекламодавців і бізнесменів, адже там де багато людей – є багато клієнтів.

Вже зараз створено величезну кількість профілів і спільнот, які призначені для розкрутки бренду. Паралельно з цим з’явилося окреме напрям фрілансерів – SMM-спеціалісти, які займаються розкручуванням груп і пабликов, залучають цільову аудиторію, домагаються масового поширення реклами і т. д.

Робота SMM-фахівця

Як і в будь-якій іншій діяльності, для професіоналів цієї сфери були розроблені спеціальні сервіси, за допомогою яких можна автоматизувати частину роботи. Ми представимо вам корисні сервіси для SMM-фахівців, вони обов’язково знадобляться для роботи з соціальними мережами.

  • Sociate. Найбільший сервіс реклами в соціальних мережах, в якому є функціонал для автопостинга. Постійно перебувати за комп’ютером неможливо, а щоб розвивати інтерес цільової аудиторії, необхідно часто публікувати контент, тому ця система є досить корисною.
  • Viking-studio. Сам сайт не потрібен для SMM, а ось програмні продукти, які тут пропонуються, можуть стати в нагоді. Є програми для виконання накруток, для розкрутки груп, автопостинга, парсери і багато іншого.
  • Сервіси накрутки. У цю групу ресурсів можна включити відразу кілька проектів, які знадобляться для масового поширення реклами. Робити це можна через популярні групи і профілі з великою кількістю друзів:
    • Plibber;
    • Prospero;
    • Forumok;
    • Blogun;
    • Olike;
    • Like4u;
    • Babkee.ru;
    • VkTarget.

    4. Кликовые спонсори. Якщо на сайтах в списку вище можна виконувати різні накрутки, то через букси вони можуть бути набагато якісніше, але при цьому не доведеться платити більше.

    Виконавці завдань на Wmmail і Seosprint за оплату в один рубль, готові виконувати різні дії, від запрошення друзів спільноти, до написання унікальних коментарів (+вступ в групу).

    Звичайно, всі вони будуть вступати в групи і ставити лайки тільки заради грошей, але ж це будуть реальні люди і якщо їм сподобається тема, вважайте, що ви знайшли цільового відвідувача.

    За статистикою, лише 12% фахівців зі сфери SMM не користуються спеціальними сервісами, а це вказує, що більшість все ж таки віддає перевагу використовувати корисний функціонал різних програм та сайтів. У всякому разі, з їх допомогою можна економити багато часу і проводити маркетингові прийоми.