Соціальні мережі вже давно вважаються окремим засобом зв’язку і, якщо ви заробляєте в інтернеті на надання будь-яких послуг, вам необхідно користуватися цим інструментом.
Деякі фрілансери обмежуються спілкуванням по Email або ICQ, але тільки із-за незручного способу зв’язку, клієнт може відмовитися від співпраці.
Профілі Вконтакте, Однокласниках і Facebook повинні бути у кожного фрілансера.
Не менш важливу роль відіграє і оформлення цих профілів, адже якщо це відвертий фейк, навряд чи ви викличте довіру. Який профіль в соц. мережах потрібен фрилансеру? Давайте розглянемо кілька важливих моментів.
Правильний акаунт у соц. мережах для фріланса
Доходи фрілансера частково залежать від того, наскільки часто його кандидатуру схвалюють на біржах, а якщо вказувати якомога більше контактів, це може стати причиною співпраці.
Головне, заздалегідь правильно оформити свою сторінку:
Ім’я та прізвище. Якщо вам не хочеться використовувати свої реальні дані, придумуйте їх, але робіть так, щоб вони виглядали природно. Простіше кажучи, не використовуйте імені та прізвища, назви сайтів, вашої професії і так далі. Якщо ви виходите на зв’язок з клієнтом, він тепер знає, чим ви займаєтеся, а ваша сторінка повинна виглядати як профіль реальної людини.
Фотографії. Як і в попередньому випадку, вам необхідно додавати фото, щоб сторінка виглядала як справжня. Утримайтеся від додавання знімків з друзями, де ви розважаєтесь (на вечірках). Краще додати суворі фото, офіційний стиль, підкреслить ваш професіоналізм.
Місце проживання. Не забувайте вказувати місце проживання і бажано, щоб це був великий місто. Деякі клієнти хочуть співпрацювати тільки з тими фрілансерами, з якими можна влаштувати особисту зустріч. Навряд чи до цього дійде, але якщо замовник знайде виконавця зі свого міста, ймовірність вибору його кандидатури різко зростає.
Стіна. Найкраще додавати на стіну пости з вашим професійним ухилом. Наприклад, якщо ви дизайнер, додайте якісь записи з цікавими оформлення сайтів або креативними малюнками. Сюди ж додамо, що на сторінці можна створити невелике портфоліо і періодично публікувати посилання на свої роботи.
Друзі і передплатники. Коли в профілі додано багато друзів і на сторінку користувача підписалися багато людей, це вже показує солідність. В одній з наших статей ми розповідали, як набрати багато друзів Вконтакте. Також вам може для цього знадобитися вигідна накрутка Вконтакте. Можливо, що при накрутці друзів і передплатників, ви знайдете клієнтів.
Правильно оформлена сторінка в соц. мережах та додаткові контакти, це далеко не всі способи, щоб фрілансеру зацікавити клієнта.
На закінчення, радимо всім віддаленим працівникам ознайомитися з 9 помилками фрілансерів, які можуть негативно позначитися на розвитку кар’єри та збільшення доходів.
Власники електронного бізнесу абсолютно в усіх випадках намагаються виконувати гідну підтримку клієнтів і користуються Email розсилками. Щоб ваші листи дійсно були цікавими для читачів, їх потрібно наповнювати корисною інформацією, але якщо для блогерів це не становить праці (можна надсилати анонси статей), то що робити власникам віртуальних магазинів?
Зміст Підходить інтернет для інвестицій?Які секрети інвестицій використовують професіонали? Куди можна вкластися через інтернет? Не багато хто намагається здійснити свої мрії, особливо якщо це стосується успішного життя у фінансовому плані.
Починаючим користувачам азартних ігор завжди хочеться перевірити свою удачу, не вкладаючи в це ні копійки грошей. Зробити це не так складно, так як демо версія є практично у всіх ігрових автоматах.