Оформлення продають сторінок це важливий момент. Відвідувачі одностраничников діють на рівні інстинктів.
Якщо розробник лендинга професіонал, то він знає, як правильно створити сторінку, з якої користувач точно ознайомиться і виконає висновок, цільове дію.
Які кольори лендинга варто використовувати? У цій статті ми вирішили розібрати один з важливих моментів, яким цікавляться новачки.
Колірна гамма лендінгем пейдж також впливає на сприйняття інформації і викликає різні емоції у користувачів. Це вже тонкість з розряду психології, що допомагає підвищити конверсію.
Кращий колір лендинга для продажу товару
Оточення та оформлення впливає на людину. Наприклад, краще займатися спортом під мотивуючу активну музику, а не під повільні пісні.
Точно також, колір продає сторінки впливає на дії потенційних клієнтів. Численні дослідження це довели. Щоб ви могли підібрати колірну гамму не тільки за власним поглядам, але і з точки зору професіонала, ми вирішили описати вплив кожного кольору:
Жовтий – викликає почуття життєрадісності. На людей діє збудливо і на ура привертає увагу в поєднанні з чорним кольором. Людському оку найпростіше сприймати такі відтінки, тому на них відбувається реакція негайно.
Червоний – також як і попередній колір, збуджує створення, тільки набагато могутніше. З його допомогою передається теплота, але занадто яскравий тон може викликати тривогу. Бажано використовувати його тільки для виділення деяких об’єктів.
Чорний – стильний, елегантний і сильний колір, що вказує на надійність і престижність (викликає довіру). Повністю затемнювати лендінгем не варто, поєднуйте чорний колір з будь-якими іншими відтінками.
Помаранчевий – символізує достаток, здоров’я і щастя. Ідеально підходить для одностраничников з продажу товарів для великої аудиторії. Дослідження показали, що помаранчеві відтінки притупляють увагу і покупцям здається, що низька ціна.
Зелений – позначає молодість, оновлення, безпека і гроші. Для більшості людей, він символізує високу якість товару. У поєднанні з жовтим кольором, підійде для продуктів харчування. Застосовуйте і салатові відтінки, вони підійдуть для будь-якого сайту, що продає.
Фіолетовий – створює враження розкоші, багатства і творчості. Його часто застосовують продавці ювелірних виробів, картин, хутряних виробів. У поєднанні з червоним підсилює ефект творчості. У поєднанні з синім, викликає таємничість.
Синій – його обирають для бізнес-сайтів. Викликає колір мудрість, спокій і довіра. З усіх представлених гам, він є нейтральним. Поєднується з білим, блакитним і сірим, підійде для аудиторії жіночого і чоловічого.
Коричневий – якщо хочете викликати відчуття зрілості, багатства і спокою, застосовуйте цей колір. Годинник, тобачные вироби, кава, олії, шоколад і шкіряні вироби – кращі типи товарів для продажу на лендингах в цій колірній схемі.
Білий – зі свіжістю і чистотою асоціюється цей колір лендинга. Усіма людьми він добре сприймається, тому його застосовують скрізь. Тільки якщо використовується японський або китайський ринок, він не підійде (там він пов’язаний з трауром).
Сірий – відмінно поєднується з яскравими квітами. Це нейтральна гама, підходяща для розведення квітів і усунення строкатості. Також підійде для продають сторінок з будь-якими пропозиціями.
Звичайно, треба спиратися на власну думку. Робіть все так, щоб лендінгем в першу чергу, сподобався вам. Встаньте на місце клієнта і постарайтеся визначити привабливість одностраничника.
Кожна дрібниця впливає на конверсію трафіку. Враховуйте правила оформлення кнопки CTA, це теж важливо.
У мережі щодня з’являються продають сторінки, але їхня ефективність сильно відрізняється. Чому? Тому що одні лендінгем створюються професіоналами і в них враховуються всі дрібниці.
Інші ж створюються новачками, які допускають помилки. Підбирайте кращу кольорову гаму для свого одностраничника, враховуйте цільову аудиторію і тип товарів.
Зміст Як зробити доступ до контенту через SMS?Заробіток без сайту Питання про те, як ефективніше монетизувати сайти досить часто обговорюються на різних тематичних форумах. Крім звичних варіантів, за встановлення реклами і продажу посилань, є й інші способи монетизації, які використовуються не так часто, але цілком можуть приносити серйозний прибуток.
Зміст Куди вкладати гривню?Як вкласти гривню в інтернеті? Незалежно від економічних проблем в будь-якій країні є люди, які мають достатньо коштів для інвестування. Україна переживає не найкращі часи, але і в ній є багато людей, готових прямо зараз вигідно вкладати.
Любителів ігор на гроші в інтернеті стає все більше, при цьому багато отримують масу емоцій, граючи на реальні гроші. Щоб через інтернет грати в азартні ігри, доводиться ще й розбиратися в електронних грошах або використовувати банківську картку, але є й альтернативні варіанти.