Як налаштувати автовідповідач у пошті?

Зміст

  • Як налаштувати автовідповідач в Яндекс поштою?
    • Автовідповідач на пошті Mail
    • Автовідповідач на пошті Gmail
      • Що написати в автовідповідачі пошти?

Займаючись бізнесом в інтернеті і спілкуючись з клієнтами, важливо завжди залишатися на зв’язку.


Потенційні клієнти повинні знати, що їх звернення до вас прийнято і незабаром буде розглянуто. Щоб вручну цим не займатися і заощадити купу часу, використовуйте автоматичні відповіді на листи.

Як налаштувати автовідповідач у пошті? У кожного популярного поштового сервісу є спеціальна функція для налаштування автоматичних відповідей на вхідні листи.

Ви можете вказати будь-який текст, а також використовувати додаткові зручні функції. Приділіть трохи часу і налаштуйте автовідповідач.

Як налаштувати автовідповідач в Яндекс поштою?

Перейдіть в свою поштову скриньку на Яндексі і відкриваєте налаштування, натиснувши на шестірню, після чого обираєте пункт з правил обробки листів:

Потім вам потрібно натиснути кнопку «Створити правило», щоб перейти до спеціальної формі налаштування автовідповідача:

Спочатку потрібно натиснути на хрестик, щоб відповіді на листи отримували всі люди. Натиснувши на посилання «Продовжити» у вас запитають пароль від пошти, а після його введення активується текстове поле для відповідного повідомлення.

Автовідповідач на пошті Mail

На цьому поштовому сервісі також спочатку потрібно перейти в свій ящик і зайти в налаштування:

Серед різних параметрів, потрібно вибрати розділ «Автовідповідач»:

Потім відкривається форма, де можна налаштувати час роботи автовідповідача, а також вказати необхідний текст:

Функція задачі часу може сильно стане в нагоді. Наприклад, можна встановлювати автовідповідач на нічний час, коли ви не можете відповісти клієнтам.

Автовідповідач на пошті Gmail

Налаштувати відповіді в цій пошті також просто, спочатку вирушаємо в розділ налаштувань:

Потім прокручуємо сторінку вниз, де знаходиться блок з налаштуваннями скриньки Gmail:

Плюс автоматичних відповідей на Gmail полягає у відправці листів не частіше, ніж раз на чотири дні. Коли користувач відправляє кілька листів, немає сенсу відповідати на кожне з них.

Що написати в автовідповідачі пошти?

Якщо ви вирішили налаштувати автовідповідач на електронній пошті, значить, у вас не завжди є час відповісти на листи. Поясніть причину вашої відсутності або подякуйте людини за звернення і напишіть, що вам важливо його думку. Не зайвим буде і вказати час відповіді, аби людина точно знав, коли чекати вашого листа.

Компанія Workion вітає вас!
На жаль, в Москві зараз нічний час і наші працівники не можуть відповісти на ваше звернення. Відкривається офіс в 09:00 (МСК), протягом кількох годин працівники обов’язково дадуть відповідь на ваш лист.
Якщо ваше питання потребує негайного вирішення, ви можете звернутися по телефону: 9131230984.
З повагою, адміністрація Workion.ru.

Це приклад тексту для автовідповідача в пошті. Текст в автоматичних листах повинен бути інформативним і по можливості вирішувати деякі проблеми клієнтів (наприклад, можна поставити посилання на корисні інструкції).

Функція автовідповідача в пошті допомагає в інтернет-бізнесі. В першу чергу, ваші клієнти отримують швидкі листи і розуміють, що їх повідомлення вже помічено й незабаром вони отримають на нього відповідь. Всі великі компанії користуються цим інструментом, увага до клієнтів, що добре позначається на їх відношенні до вас.