Зміст
- Семантичне ядро безкоштовно – своїми руками
- Скільки показів потрібно вам?
Основа оптимізації сайту – це підбір відповідних запитів, за якими в подальшому просувається ресурс.
На перший погляд може здатися, що виділяти ключові слова легко, але оптимізаторам платять за їх складання гроші не просто так.
Підібрати якісні запити складно і вимагає серйозних витрат часу.
Як скласти семантичне ядро? Платити за підбір ключових слів не обов’язково, ядром можна скласти своїми руками і абсолютно безкоштовно.
Якщо ви хочете вплинути на розкрутку свого сайту і отримувати якомога більше трафіку з пошукових систем, обов’язково скористайтеся нашою інструкцією щодо складання семантичного ядра.
Семантичне ядро безкоштовно – своїми руками
Природно, нам потрібно сервіс WordStat, через який ми будемо підбирати запити. Першим ділом оптимізатору потрібно визначитися з кількома ключевиками, від яких можна відштовхнутися. Підібрати їх може бути складно, тому цю процедуру краще полегшити.
Отримати основу ядра можна за рахунок популярного сервісу по просуванню сайтів Rookee. Від цієї системи можна отримати першу сотню запитів, щоб потім використовувати їх для пошуку інших ключів.
Звичайно, можна і самому знайти ці слова, але у Rookee є кілька явних переваг:
- аналізується частота запиту не тільки в Яндексі;
- все робиться на автоматі;
- конкурентність оцінюється ключових слів.
А найголовніше, що ви витратите на збір необхідних запитів всього кілька хвилин. Як скористатися цим сервісом? Для початку пройдіть реєстрацію Rookee, а після цього переходьте до створення рекламної компанії. Далі виконуєте 3 кроки:
Список містить 104 запиту, а ви можете копіювати і перенести його в таблицю Excel. На цьому етапі ви вже володієте невеликим ядром, але його потрібно покращувати і розвивати. Першим ділом після переносу слів уважно читаємо і видаляємо все, що вам не підходить:
Ядро з 100 слів, за якими частково у вас вже повинні бути сторінки для просування, це незначний результат. Як його розвивати? Вибирайте кожен запит і вирушайте в WordStat, щоб підбирати пов’язані ключові слова.
Низькочастотні і середньочастотні запити ви зможете швидко збирати і копіювати їх в інший файл Excel:
Щоб не втрачати багато часу, після введення кожного слова просто копірайт рядки з результатів і додайте в таблицю. Потім, отсортіруете запису за кількістю показів на місяць і видаліть ті, що менше певної кількості показів.
Скільки показів потрібно вам?
Якщо сайт молодий, то можете спочатку просувати його по низькочастотних запитах до 5000 переглядів в місяць. Якщо ж сайт існує вже давно, активно наповнюється і розвивається, то краще брати запити з більш серйозними показниками.
Всього за кілька хвилин нам вдалося пройтися по декількох ключах з отриманого ядра і зібрати трохи запитів:
З 100 отриманих від Rookee ключових слів, як мінімум по 5 середньочастотних ви знайдете пов’язаних, через WordStat, а це 500 запитів – готове ядро.
Кожен вебмастер повинен замислюватися над тим, як йому скласти семантичне ядро, так як це дуже важливо для просування сайту.
Якщо ви вже займаєтеся блогінгом і у вас є готові ресурси, спробуйте поміняти стратегію і складіть ядро, це допоможе поліпшити позиції в пошукових системах і збільшити відвідуваність.